• bloody hell, ik keek net door mijn oude topic (op mijn oude account) en de manier waarop ik praatte en van AN typen had ik toen blijkbaar ook nog niet gehoord :'D Het valt me op dat ik toen ook veel meer dialect sprak (ook buiten Q) terwijl het nu vooral AN is met een vleugje Brits accent :'D (Opgevoed in Northampton, geboren in New York, Belgische familie (: )


    Hoe zien jullie oude topics eruit?

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 12:36 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik ben jaloers op je britse accent! Dat is echt vet! :9~
    En haha, ik praatte verschrikkelijk irritant. Geen hoofdletters, weinig interpunctie, etc. En ik had de gewoonte om van 'ij' een 'y' te maken, dus 'myn' etc. Zo vreselijk! (no_chears)

    Vroeger, toen was ik nog 9 enzo, nu ben ik ook niet zo oud maar mijn Nederlands is nu wel veel beter bij het praten, alleen en schrijven -typen- Hihi, en ik zeg blijkbaar heel veel hihi
    ^^

    Ik zat vroeger nooit op topics *schaamschaam*
    Maar ik praatte verschrikkelijk via msn.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik schaam me er dood voor. sommige dingen zijn echt genant of zijn slecht getypt. Ik kon niks me code's en ik maakte het ene na het andere topic aan.

    Ik zit nog niet zo heel lang echt actief op het forum en ik maak zelf niet zo vaak topics aan, dus... het valt wel mee, vind ik. Het is gewoon zoals ik nu ook praat/type.

    Gewoon hetzelfde als nu.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Net zoals nu, soms druk, soms/vaak niet snap baar. Wil te snel uitleggen en dat wil niet ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you