• Oké, ik ben dus vandaag jarig en heb eindelijk genoeg geld bij elkaar om een nieuwe mobiel te gaan halen. Ja, ik geef dingen heel snel uit, waardoor ik niet goed kan sparen, hihi.
    Nu zit ik dus te twijfelen tussen de Nokia C3, de Samsung Chat en de Blackberry Curve. (: Welke is volgens jullie het beste? (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Samsung is een heel goed merk, Blackberry is overrated(bat)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Samsung Chat & Gelukkige verjaardag! (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Keyblade schreef:
    Samsung is een heel goed merk, Blackberry is overrated(bat)

    & Gelukkige verjaardag!


    Where there is a sea there are pirates...

    Happy bday! Ik persoonlijk heb bb, ben er wel blij mee (:


    Life begins at the end of your comfort zone

    1 ding: Neem geen Nokia C3, ik had die een tijdje gebruikt en ik vind het persoonlijk geen goede telefoon... Hij lijk echt fake en goedkoop, als je begrijpt wat ik bedoel.. Die is dus alvast geen aaader.
    De BB; Tja.. BB Bold enzo is natuurlijk stukke beter enzo. Ik zou je ouders proberen over te halen om een Bold voor je te halen.
    En ik heb geen idee over Samsung Chat, daar heb ik geen ervaring mee.
    Dus... Als je graag op MSN enzo zit, zou ik voor de BB gaan :')


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    MrsChartered schreef:
    1 ding: Neem geen Nokia C3, ik had die een tijdje gebruikt en ik vind het persoonlijk geen goede telefoon... Hij lijk echt fake en goedkoop, als je begrijpt wat ik bedoel.. Die is dus alvast geen aaader.
    De BB; Tja.. BB Bold enzo is natuurlijk stukke beter enzo. Ik zou je ouders proberen over te halen om een Bold voor je te halen.
    En ik heb geen idee over Samsung Chat, daar heb ik geen ervaring mee.
    Dus... Als je graag op MSN enzo zit, zou ik voor de BB gaan :')


    Hahaha, mijn ouders willen geen mobiel voor me kopen. (: Ik moet er zelf 1 betalen van mijn geld en vind trouwens dat ze me al genoeg hebben verwend vandaag. (:

    Bedankt trouwens voor de felicitaties!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Happy bday, ik heb een blackberry curve en hij werkt perfect ^^


    What is youre favo scary movie?

    BB


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    De BB denk ik, al lijkt de bold me beter...


    Bad decisions make good stories.

    Blackberry. Samsung is een kutmerk want hij gaat als je hem een half jaar hebt dik hangen enzo, en da's kut. Nokia zou ook nog kunnen, maar toch, BB :3


    Rainbows on my staircase ~

    Gelukkige verjaardag!
    Ik zou de Samsung chat nemen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Dices schreef:
    Gelukkige verjaardag!
    Ik zou de Samsung chat nemen.


    Happy Birthday my Potter!

    EMIN3M schreef:
    Blackberry. Samsung is een kutmerk want hij gaat als je hem een half jaar hebt dik hangen enzo, en da's kut. Nokia zou ook nog kunnen, maar toch, BB :3


    Ik heb mijn samsung al meer dan 2 jaar en hij doet het nog steeds perfect :8


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zou de Nokia alvast niet nemen, ik ken mensen die daar slechte ervaringen mee hebben. Samsung... Ik heb een Samsung & ben er tevreden mee, maar sommige Samsungs gaan heel snel stuk & hangen vast &zo. En mijn pa heeft een BB & daar heeft 'm eigenlijk veel miserie mee. x'D Maar dat kan ook aan hem liggen hoor. x'D Ik zou Samsung of BB nemen. :Y)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Ik heb mijn samsung al meer dan 2 jaar en hij doet het nog steeds perfect :8
    Wtf ;O Ik heb like, 3 samsungs gehad en na een half jaar waren ze crap. Veel vrienden van me zeggen ook dat ze heel vaak hangen enzo.


    Rainbows on my staircase ~