• wie volgt hier de Tour de France, en wie wint hem volgens jullie?
    volgens mij wordt het Andy Schleck.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Volg het niet!

    Ik heb zo'n hekel aan de Toure de France.
    Dus nee, ik volg 'm niet.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik volg het af en toe. Er heeft vandaag een Belg gewonnen.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    CrashAndBurn schreef:
    Ik volg het af en toe. Er heeft vandaag een Belg gewonnen.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Rob Ruig is een leuke naam

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 19:19 ]


    We're all mad here.

    Ik weet het niet. Voeckler reed erg goed vandaag, net als Sanchez, die Belg die won (ik kan zijn naam maar niet onthouden) en de broertjes Schleck. Maar, Frank staat wel hoger in het klassement dan Andy op dit moment.

    Apophis schreef:
    Ik weet het niet. Voeckler reed erg goed vandaag, net als Sanchez, die Belg die won (ik kan zijn naam maar niet onthouden) en de broertjes Schleck. Maar, Frank staat wel hoger in het klassement dan Andy op dit moment.

    die belg is Jelle Vanendert (: EN ik weet dat Fränk hoger staat, maar ik denk dat Andy scherper staat dan zijn broer en nog veel heeft om uit de kast te halen (:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Iedereen kijkt 't hier, dus kan er moeilijk omheen 8D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hij was alleen over de meet gekomen.
    Hij heeft het goed gedaan Jelle.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik vind het zo verschrikkelijk saai om naar te kijken :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Saai, vind ik.
    Ik was die naam vergeten en noemde hem overal "tour du jour", want ik zag die naam ergens staan op tv. Schaam =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    CrashAndBurn schreef:
    Hij was alleen over de meet gekomen.
    Hij heeft het goed gedaan Jelle.

    trotse belg hierzo! Ik vond het toch wel nog spannend op het einde, met Sanchez die er dan achteraan ging


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik volg het eigenlijk niet, dus ik weet ook niet wie 't word. Wat ik wel weet is dat mijn nicht - Die de koers wel volgt ^^ - wel denkt (En heel erg hoopt) dat Andy Schleck hem wint ^^


    Live life limitless.

    Vida schreef:
    Ik heb zo'n hekel aan de Toure de France.
    Dus nee, ik volg 'm niet.


    All I wanna do is lose control

    Er zijn zoveel mensen die kans maken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one