• Dat was het dus voor mij vandaag. -.-'
    In de winkel tegen een rek deo's gelopen - weet nog altijd niet hoe x'D -: blauwe plek 1. Met mijn knie tegen mijn bed vanmiddag, en nu net met m'n andere knie tegen de stenen tafel. x'D Oohjaa, m'n zus heeft ook nog de deur tegen m'n voet geknald. Dat worden blauwe plekken. x'D
    Nog iemand een pijnlijke dag gehad?


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Jeps, ik glee uit toen ik de lucardie binnen liep. Nu heb ik een ontzettend zere teen en een zere knie
    Hoe kan je tegen een rek deo aanlopen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben net aangekomen in Turkije, dus nee geen pijnlijke dag. Meer zonnig en warm 8D


    We accept the love we think we deserve.

    Ik heb spier pijn op 2 hele vervelende plekken.(1 zit bij mijn knie >.< )
    Ik stootte mijn hoofd.
    ik stootte mijn pol.
    en ik zakte ff door mijn pijnlijke knie. --'

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 19:04 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben tegen een glazen deur gelopen in een winkelcentrum, gênant! :/ Ik heb gewoon hoofdpijn.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 19:05 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Prim schreef:
    Jeps, ik glee uit toen ik de lucardie binnen liep. Nu heb ik een ontzettend zere teen en een zere knie
    Hoe kan je tegen een rek deo aanlopen?


    Tja, ik denk dat ik achterom keek en had het niet gezien. x'D


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ja, de hele dag gewinkeld met mijn moeder. Bikini's voor St. Tropez zoeken. Heb geen benen meer over xd.


    To infinity and beyond •

    Temptress schreef:
    Ik ben tegen een glazen deur gelopen in een winkelcentrum, gênant! :/ Ik heb gewoon hoofdpijn.


    Oohh, dat heb ik ook al gehad! x'D Ik was aan het rennen bij iemand thuis en toen ben ik in volle vaart tegen een glazen deur geknald dus ik weet wat je doormaakt. ;D


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Barbiedoll schreef:
    Ja, de hele dag gewinkeld met mijn moeder. Bikini's voor St. Tropez zoeken. Heb geen benen meer over xd.


    Haha, heb ik ook altijd na shoppen. x'D Maar bikini gevonden? :'D


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Temptress schreef:
    Ik ben tegen een glazen deur gelopen in een winkelcentrum, gênant! :/ Ik heb gewoon hoofdpijn.

    Ik ben eens tegen een betonen paal aan gelopen :/


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Haha die deo was echt grappig xD
    En nog sorry voor de deur :$ dat was niet de bedoeling :S
    Maar jij liep zo traag ik dacht dat ge al lang van de deur weg waart :P
    En trouwens gij smijt zo vaak de deur van de auto tegen mij (puh)

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 20:07 ]

    Ik viel uit mijn bed(cat)
    verekte mijn been
    stoote mijn teen
    en toen vond mijn kitten het heel leuk om in mijn elleboog te gaan hangen met haar nagels:'(


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    een hele rustige dag gehad eigenlijk :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    CurlyBubbles schreef:
    Haha die deo was echt grappig xD
    En nog sorry voor de deur :$ dat was niet de bedoeling :S
    Maar jij liep zo traag ik dacht dat ge al lang van de deur weg waart :P
    En trouwens gij smijt zo vaak de deur van de auto tegen mij (puh)


    Uhh, dat is zo hard niet waar, niet liegen tegen de Quizlettertjes! JIJ smijt de deur tegen MIJ. :8


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ja, gister heeft iemand hard tegen mijn been aangetrapt tijdens het sparren x'D en heb ik mijn knokkels open geslagen tijdens een breektest Dat was best wel fail

    Chocolicious schreef:
    (...)

    Haha, heb ik ook altijd na shoppen. x'D Maar bikini gevonden? :'D


    Haha ja twee (: gelukkig xd. Anders zou ik nog een keer moeten. (no_chears)


    To infinity and beyond •