• Heeft iemand een foto van een onbekende jongen, rond een jaar of 17/18 die recht in de camera kijkt?
    Ik had al gezocht op dA en weheartit, maar daar kan ik niet echt iets vinden.

    GEEN FOTO'S MEER NODIG :3

    Praat hier gezellig over foto's van jongen of Hitler met flaporen.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 0:52 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.



    Hmm kan niet echt iets vinden in dat criterium, of het zijn niet zo'n heel knappe jongens.
    Misschien moet je iets minder kritisch zijn? (:


    ars moriendi

    Tortuga schreef:


    Hmm kan niet echt iets vinden in dat criterium, of het zijn niet zo'n heel knappe jongens.
    Misschien moet je iets minder kritisch zijn? (:

    Nou ja, minder kritisch kan denk ik niet :x
    Ik heb namelijk een idee in m'n hoofd voor een cover.
    Waar dus Hitler en een jongen in elkaar geblend staan, op de manier wat in mijn beginpost staat. Ik hoop dat je het begrijpt
    Of ik moet Hitler in die pose zien te vinden :')

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 23:21 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    (...)
    Nou ja, minder kritisch kan denk ik niet :x
    Ik heb namelijk een idee in m'n hoofd voor een cover.
    Waar dus Hitler en een jongen in elkaar geblend staan, op de manier wat in mijn beginpost staat. Ik hoop dat je het begrijpt
    Of ik moet Hitler in die pose zien te vinden :')

    Aaaah oké dan! Heb je bepaalde criteria waaraan de jongen moet voldoen? Moet hij bvb superknap zijn? Want ik help je graag:Y)


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    (...)
    Aaaah oké dan! Heb je bepaalde criteria waaraan de jongen moet voldoen? Moet hij bvb superknap zijn? Want ik help je graag:Y)

    Hij hoeft niet heel knap te zijn, maar ook niet zo'n jongen waar allemaal puisten opzitten enzo. Dus eigenlijk als de doorsnee jongen (: dus haar enz. maakt niet uit.
    Erg bedankt dat je wil helpen ^^

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 23:24 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wooooh, da's cool! ik ga even zoeken.


    Where there is a sea there are pirates...

    Vida schreef:
    (...)
    Hij hoeft niet heel knap te zijn, maar ook niet zo'n jongen waar allemaal puisten opzitten enzo. Dus eigenlijk als de doorsnee jongen (: dus haar enz. maakt niet uit.
    Erg bedankt dat je wil helpen ^^

    En dan ook uit de jaren 40? Of gewoon anno 2011?


    ars moriendi

    zocht op staring en kreeg als eerste dit


    Dat wat je zoekt? :$

    -nu ff serieus-



    3
    4


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben aan het zoeken, en ik ben dit tegengekomen, just for the fun:


    Where there is a sea there are pirates...

    Tortuga schreef:
    (...)
    En dan ook uit de jaren 40? Of gewoon anno 2011?

    Van nu (:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.



    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Fellatio schreef:
    zocht op staring en kreeg als eerste dit


    Dat wat je zoekt? :$

    -nu ff serieus-



    3
    4

    Precies wat ik zoek!
    Dankje


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    (...)
    Precies wat ik zoek!
    Dankje


    Graag gedaan (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you


    Deze voldoet iig aan je pose. Maar hij is wel eng =P

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 23:29 ]


    ars moriendi

    Tortuga schreef:


    Deze voldoet iig aan je pose.


    Hij heeft iets engs


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tortuga schreef:


    Deze voldoet iig aan je pose. Maar hij is wel eng =P

    Hij heeft inderdaad iets eng :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.