• Wel, ik ben meer dan een jaar niet meer op Quizlet geweest, maar nu het vakantie is ben ik terug, en ik heb dus ook een nieuwe story gemaakt. Al weet ik ondertussen wel dat iedereen nu opeens voor 1D is, ik blijf trouw aan Zack Merrick. Anyway, give it a try!

    Elise is een meisje dat al 20 jaar op de wereld rondloopt. Ze is verhuisd naar Londen met haar ouders en ze vond het vreselijk om al haar vrienden achter te laten. Gelukkig geven de winkelstraten haar nieuwe hoop. Al houdt ze van de vele mensen in de stad, van de winkels en van de sfeer, toch zal Londen nooit haar thuis kunnen worden of vervangen. Veel vrienden heeft ze hier dan ook niet. Haar enkele vriend is Lucas, wie dan ook meteen haar beste vriend is. Hij was de enige die met haar wou omgaan en haar nam hoe ze was. Andere mensen wilde liever niets met haar te maken hebben, en al helemaal niet gezien worden met haar. Maar waarom? Elise ziet er niet meteen uit als een topmodel. Haar haren vallen niet hoe ze zouden moeten vallen, er zijn enkele pukkeltjes zichtbaar en sommige mensen lachen ook wel eens met haar neus. Elise s lelijk, dat geeft mensen een reden om haar liefst zo veel mogelijk te vermijden.

    Tot ze Rachel leert kennen.

    Rachel heeft lange blonde en steile haren. Haar ogen zijn fel blauw en ze heeft een prachtige gebruinde huid. Ook is haar lichaam een hele grote troef, alsof het uit één of ander tijdschrift komt. Ze is zo onbeschrijfbaar mooi en ontzettend populair dat ze iedereen en alles rond haar vingers draait. Ze kan elke jongen krijgen die ze maar wilt, en dat valt er ook aan te merken. Ze heeft Zack Merrick, bassist van een zekere band All Time Low, voor haar charmes kunnen laten vallen.

    Maar tegenover de meeste meisjes met zo een uiterlijk heeft Rachel nog een hart. Rachel is op het idee gekomen om bij Elise een metamorphose uit te voeren. Maar wat als Elisa nog mooier wordt dan haar? En misschien zelfs populairder?


    Eerste deel vind je hier !


    Some people make the world special just by being in it