• Weet iemand misschien hoe lang Zayn, Niall, Louis, Liam en Harry zijn??? Als je het weet, wil je het dan hieronder zetten, please?(flower)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Arlandria schreef:
    Haha naast Harry ben ik klein duimpje. Ik schil al 12 cm met Louis.


    Here the same! Ik had verwacht dat Harry kleiner was, maar ja hij blijft een lekker ding (net als Liam)! Nou ja ik ben niet voor niets door mijn docent kabouter genoemd.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 20:22 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    HeffronDrive schreef:
    (...)

    Here the same! Ik had verwacht dat Harry kleiner was, maar ja hij blijft een lekker ding (net als Liam)! Nou ja ik ben niet voor niets door mijn docent kabouter genoemd.

    Neee hij is juist de langste, haha =D


    JDN.

    Everdeen schreef:
    (...)

    Lol, met Niall scheel ik 13 centimeter, want ik ben 1.58, hahaha. (: Die post van Haymitch was trouwens van mij, maar dan op een ander account, dom om niet uit te loggen. (:


    Oh, ik ben ook ongeveer even groot als jou. (: Als je onze lengte met die van de jongens vergelijk, is het toch wel een groot verschil, don't you think? ;P Mijn andere excuus is; I'm Asian, so.. speelt een kleine rol in. ^^


    Remember only God can judge you. Forget the haters because somebody loves you. -

    Oké, ik voel mij opeens klein, nadat ik hun lengtes heb gelezen...

    Everdeen schreef:
    (...)

    Lol, met Niall scheel ik 13 centimeter, want ik ben 1.58, hahaha. (: Die post van Haymitch was trouwens van mij, maar dan op een ander account, dom om niet uit te loggen. (:

    Hha allé dan zijn we er samen kleine duimpjes naast op Niall na. Daarnaast val ik nog redelijk mee. Maar naast Harry en Liam. Oeioei.


    Tears are words the heart can't say.

    google doet wonderen


    I solemny swear i am up to no good

    HeffronDrive schreef:
    (...)

    Here the same! Ik had verwacht dat Harry kleiner was, maar ja hij blijft een lekker ding (net als Liam)! Nou ja ik ben niet voor niets door mijn docent kabouter genoemd.


    Oei. oke ja ik ben een 1m61. Dat scheelt dus 17cm. Ik moet al op killer heels staan dan om enisgzins wat op hoogte te komen.


    Tears are words the heart can't say.

    Arlandria schreef:
    (...)

    Oei. oke ja ik ben een 1m61. Dat scheelt dus 17cm. Ik moet al op killer heels staan dan om enisgzins wat op hoogte te komen.


    Ik ook zoiets, heels van 20 centimeter, wil ik evenlang zijn, hahaha. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)

    Ik ook zoiets, heels van 20 centimeter, wil ik evenlang zijn, hahaha. (:

    Hha jha. Het goeie is dan als we dan ons benen breken hebben we meteen 5 mensen die ons kunnen dragen en naar het ziekenhuis brengen. (:


    Tears are words the heart can't say.

    Haymitch schreef:
    Komtie:

    Niall Horan is ongeveer 1.71
    Harry Styles is ongeveer 1.78
    Liam Payne is ongeveer 1.78
    Louis Tomlinson is ongeveer 1.75
    Zayn Malik is ongeveer 1.74


    Wat een ukkies n_n


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    hmm. shizzle.
    ik ben precies even groot als Liam.
    hij groeit vast nog wel gheheh :3


    bazinga bitches.

    maar jongens groeien tot hun 21'ste. Dus ze worden echt nog langer, behalve als ze ook kleinere ouders hebben, dan groeien ze niet veel meer.
    Ik denk dat Harry en Liam nog wel een paar cm groeien.


    Something Old, Something New, Something Borrowed, Something Blue.

    ik ben een cm kleiner dan Niall (': perfect voor hen allen dus :Y)


    And in that moment, we were infinite.

    TheRogue schreef:
    Haha naast Harry ben ik klein duimpje. Ik schil al 12 cm met Louis.


    Nee, ik dan. Met m'n 1.55 x'DD


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik voel me echt klein nu terwijl ik 1.68 ben HAHAH.
    Omg Harry is 1.78! HOE SEXY!


    We accept the love we think we deserve.