• Ja, ik kom jullie weer vervelen met mijn geleuter.
    Ik weet niet wat voor geheugen jullie hebben maar ik heb al eens een paar keer een topic gemaakt over een jongen waar ik me kapot aan erger.
    Vandaag ook weer; we hebben PWW en we stonden voor het lokaal te wachten en hij moest in het lokaal naast ons zijn.
    Ik had mijn tas tegen de muur op de grond gelegt en hij stond ervoor. We moesten het lokaal in en ik wil mijn tas pakken.
    Gaat hij er extra nog meer voor staan :@
    Ik vroeg heel aardig of hij aan de kant wilde gaan maar zegt hij; Nee en kijkt me met een heel geniepig gezicht aan.
    Gelukkig kan ik me nu beter beheersen anders had ik hem geslagen (voor de tweede keer (A))
    Toen zei ik dat hij het maar beter wel kon doen en toen werdt die lach nog erger en heb ik hem aan de kant geduwt en mijn tas gepakt.

    Echt, ik wordt hier kotsmisselijk van.


    Queen of Hell is my name

    goed zo. ik heb ook zo'n jongen in mijn klas maar dan alleen het tegenovergestelde. egt zo'n slijmbal. eughhhhhhhhhhh gatver, ik kan daar niet tegen


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Goh, jij hebt een goede zelfbeheersing. Ik zou hem, zegmaar, van hier naar China hebben geschopt. Goed dat je je hebt ingehouden. Bekijk het aan de goede kant; Volgend jaar zit je misschien niet meer in zijn klas?


    All this dampness is damp.

    Ugh, wat een kutjochie.
    Hopelijk houdt hij ooit op met die irritante acties..


    wth.

    Ja, ik ben het ook zat, ik begrijo je helemaal. niemand snapt mijn passie voor Bert van Marwijk.. dat doet pijn.. en HARD


    Don't call my name, don't call my name.. van Marwijk!

    Soldier schreef:
    Goh, jij hebt een goede zelfbeheersing. Ik zou hem, zegmaar, van hier naar China hebben geschopt. Goed dat je je hebt ingehouden. Bekijk het aan de goede kant; Volgend jaar zit je misschien niet meer in zijn klas?

    Daar stond ik van te kijken want ik heb hem al eens geslagen. Blijkbaar boeit het hem helemaal niks.:@


    Queen of Hell is my name

    goed zo!
    Ik had zo'n vervelende jonge voor me en ik vroeg of hij zich wou omdraaien want ik werd gek van zijn lelijke kop en zijn irritante geschreeuw, deed hij dus niet:S
    toen gaf ik heb een klein duwtje met mijn voet (dacht ik) hij en zijn stoel vielen voor over, over de tafel heen en die viel ook nog eens om xD
    toen werd de docnt boos (A)
    en hij trouwens ook xD

    Wow, I'd say: 'Of goedschiks, of kwaadschiks. En neem van mij aan, goedschiks is beter.'

    De laatste keer dat ik iets in die trant tegen iemand heb gezegd ging ze zeiken dat ik d'r bedreigde. En toen zei ik: 'Ik bedreig niet, ik adviseer.'


    No growth of the heart is ever a waste

    goed zo.
    Volgende keer weer slaan;D


    Food.