• Jaajaa, ik doe gewoon kiezen wie ik het beste vind, en dan kijk ik gewoon wie bij welke rol past. Maar ik hou ook wel rekening met wat je graag wilt hoor(A)

    Vriendin Tom+hoofdrol = lekker al bezet door mezelf (A) Kon t niet laten
    toekomstige vriendin Bill+2e hoofdrol+bf 1e hoofdrol = JOYCESTAR
    Andere bf hoofdrol = Nouszie
    huidige vriendin Bill + óók bf hoofdrol = sayXkiss
    tweelingzus andere bf hoofdrol = verzonnen persoontje(A)

    (je kan zelf ook nog wel roll bedenken, kijk ik of m erin kan stoppen)

    Dit heb ik nodig:

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Likes:
    Dislikes:
    Plaatje:
    Waarom de rol:
    Tekstje:
    Suggestie voor t verhaall???:

    xxx

    BF Hoofdrol info komt^^


    Lalalalalalalala.

    toekomstige vriendin Bill+2e hoofdrol+bf 1e hoofdrol =
    info komt ;]
    Naam:
    joyce
    Leeftijd:
    16
    Karakter:
    lief,spontaan,behulpzaa,sta altij klaar,bitchi,grote mond,koppig,eigenwijs
    Likes:
    tokio hotel.muzie.shoppen.partys.
    Dislikes:
    regen.spinnen
    Plaatje:
    http://www.bidadari.com.my/wp-content/uploads/2008/03/michelle-trachtenberg.jpg
    Waarom de rol:
    omdat ik u ander verhaal ook maak,dus ik weet dat het super gaat worde.
    Tekstje:
    Héééj,ik ben joyce en ben 16.ik ga naar school maar ik haat het.zonder muziek is er geen fun in het leven.ik kan gitaar spelen maar ik doe het alleen maar als ik niets te doen heb.Voor de rest zijn mijn vrienden het aller aller aller belangrijkste en ik zal alles doen voor hun.Ik weet echt niet veel te zeggen dus ik ga,bye!x3
    Suggestie voor t verhaall???:

    Naam;Siham
    Leeftijd;18
    Karakter;Bitchy,lief&betrouwbaar
    Likes;Shoppen,make-up&kleding
    Dislikes;Nerds&Chocolade
    Plaatje;http://media.photobucket.com/image/lisa%20veronicas/RainbowGumDropz/SiteModels/hq05.jpg?o=61
    Waarom de rol;Omdat ik dat wil x]
    Tekstje;



    Haay bitches<3.Ik ben Paris en ben 18 jaartjes oud,ja eindelijk volwassen en niet meer afhankelijk van die weirdo's die zichzelf ouders noemen.Mijn hobby's zijn shoppen,uitgaan en zingen.Ik kan ook best goed zingen,maar ik zou nooit beroemd willen woren,al die roddels over je vind ik maar niks.Verder heb ik een hekel aan chocolade en nerds en van vervelende opdringerige jongens.Maar genoeg over mij,ik ben niet zo interessant.Daaagh<3


    Lalalalalalalala.

    toekomstige vriendin Bill+2e hoofdrol+bf 1e hoofdrol

    info komt... xD


    A Noble was Born in Chaos

    WACHT GEEF JOYCE DE ROL MAAR<33


    Lalalalalalalala.

    Naam: Anouschka

    Leeftijd: 17

    Karakter: lief,spontaan,aardig,verlegen

    Likes: Dansen, zingen, uitgaan, met vrienden rondhangen en shoppen.

    Dislikes: Spinnen, arrogante mensen, school & prikbeestjes

    Plaatje: http://img73.imageshack.us/img73/2983/rapink1z1ndanemoresimlegb6.jpg

    Waarom de rol: Ik wil graag toekomstige vriendin Bill+2e hoofdrol+bf 1e hoofdrol ^^ Maar je mag ook een andere doen hoor lieverd «3

    Tekstje:

    Anouschka is de naam en 17 jaar oud. Ik woon nog bij mijn ouders, maar ben meestal buiten te vinden of bij vrienden. Ik werk in een alternative modezaak en vind het er echt helemaal geweldig. Ook vind ik het leuk om te expirimenteren met mijn haar enzo ^^ Zelf vind ik winkelen ook helemaal te gek, meestal doe ik dat als ik in de middag vrij heb ofzo. Voor de rest ga ik mooi met vrienden wat doen. Dus inprincipe kom ik alleen maar thuis voor het eten. Maar lieverds moet weer werken. Bubaai «3


    ~

    Rol: toekomstige vriendin Bill+2e hoofdrol+bf 1e hoofdrol

    Naam: Say

    Leeftijd: 15 (Mag veranderd worden)

    Karakter: Lief aardig, trouw, behulpzaam, koppig, nieuwsgierig en eigenwijs

    Likes: Muziek, onweer, mijn vrienden

    Dislikes: School, de mensen die mij niet accepteren, naaktslakken en muggen

    Plaatje: http://www.judiciaryreport.com/images/avril_lavigne.jpg

    Waarom de rol: Lijkt me gewoon leuk! :P

    Tekstje:

    Haii!
    Ik ben Say. 15 jaar geleden kwam er een ooievaar aanvliegen en die liet mij perongeluk vallen, en bij toeval belandde ik in een gezin! xD Ik speel al 5 jaar gitaar, skate vaak, luister graag muziek, tekenen en schrijf veel, en spreek vaak met mn vrienden af. Best normaal toch? Kom aan mn vrienden en je komt aan mij! En ik verzeker je: DAT WIL JE NIET! (A) Ik heb een best aparte stijl, maar het laat me koud wat mensen van me vinden, ik doe toch lekker wat ik zelf wil! Maar ik moet weg!
    XxX Say

    Suggestie voor t verhaall???: Hoe bedoel je?! (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    toekomstige vriendin Bill+2e hoofdrol+bf 1e hoofdrol.. (:
    Naam:Kimmy
    Leeftijd: 16 jaartjes
    Karakter:aardig en speels, vriendschap is heilig en niet in een hokje te plaatsen!
    Likes:Fun hebben met my friends! shoppen, slapen, muziek maken en luisteren (:
    Dislikes:mensen waar het rondom stinkt naar de ego.. liegen bedriegen dus ook vreemdgaan.. mensen die aan mijn vrienden zitten (negatief)
    Plaatje:http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=349831163&media_secret=0NGZ
    Waarom de rol:het lijkt mij een hele leuke rol en een leuk verhaal
    Tekstje:
    Haay Haay (:
    Kimmy spreekt (:
    ik ben duss 16 jaartjes jong en ben wie ik will zijn :D ik ben gek op mijn vrienden ik sta altijd voor ze klaar! niemand propt mij in een hokje! laat dat even duidelijk zijn ;) heb gewoon respect voor elkaar dan is alles een stuk makelijker :)
    muziek is het bloed dat door mijn arderen stroomt ik maar het luister het beleef het :D
    ik ben ook in voor een stevig middagje shoppen :D
    en waar ik een hekel aan heb ik liegen, bedriegen, vreemdgaan! flik dat dus maar niet (A)
    tot zover ik will je nog meer weten ? leer me kennen :) maar ik ga je nu evnekes verlaten want ik heb afgesproken met wat friends ;)

    Xxoxx
    Suggestie voor t verhaall???:leef je uit ;) het is aalemaal van jou ;)


    A Noble was Born in Chaos

    Weet je het al? (A)
    [/ongeduldig]


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    dudess, k moet niet alleen maar vriendin bill aanmeldingen krijgen hoor! bij dezee is huidige vriedin bill nu ook toekomstige bf van hoofdrollen geworden, is t gewoon groepje van 4 vriendinnnen(A)

    dudess, k moet niet alleen maar vriendin bill aanmeldingen krijgen hoor! bij dezee is huidige vriedin bill nu ook toekomstige bf van hoofdrollen geworden, is t gewoon groepje van 4 vriendinnnen(A)


    Ik wil gewoon graag de rol die bij mn info staat, maar als ik die niet krijg omdat je wil dat een ander die krijgt wil ik ook wel een andere rol hoor! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    dudess, k moet niet alleen maar vriendin bill aanmeldingen krijgen hoor! bij dezee is huidige vriedin bill nu ook toekomstige bf van hoofdrollen geworden, is t gewoon groepje van 4 vriendinnnen(A)
    Lieverd he mag me ook gewoon een andere rol geven hoor ^^
    Het is you verhaal ^^


    ~

    ja dat geld ook wel een beedje voor mij ookal vind ik die roll het leukste ;) het is nog steeds jou keuze ;) ^^


    A Noble was Born in Chaos