• Gelukt, jullie hebben bewezen dat het niet mogelijk is hier een zinvolle en volwassen discussie over te houden.
    In élk topic over dit onderwerp ontstond uiteindelijk ruzie door de kinderachtige opstelling van users, en het elkaar uitmaken voor wannab's, wat, vind ik zelf, volkomen onzin is.
    Bij deze dus sluiten we elk topic over dit onderwerp, in plaats van dat we elke reactie checken op scheldwoorden.
    Wees maar trots op je eigen mening, maar zó ontstaan er dus regels die jullie allemaal zo haten.
    Groetjes,
    de Mods van Quizlet.



    (bericht aangepast door een moderator)

    Helemaal mee eens! (K)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ben ik helemaal mee eens.

    Goed gedaan(Y) Wel jammer dat er dus geen gewone discussies gehouden kunnen worden-_-


    Why don't you break my heart

    inderdaad, het kinderlijk niveau is té hoog hier.

    Groot gelijk!_O_


    a figment of your imagination

    Ik moest het bericht 3x overlezen, want ik vatte hem niet. Maar ik ben het ermee Eens


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik moest het bericht 3x overlezen, want ik vatte hem niet. Maar ik ben het ermee Eens

    Is het moeilijk geschreven dan..
    -kijkt-
    Ahja sarcasme zit er nogal door :'D Nouja gelukkig ben je het ermee eens. ^^

    (...)
    Is het moeilijk geschreven dan..
    -kijkt-
    Ahja sarcasme zit er nogal door :'D Nouja gelukkig ben je het ermee eens. ^^

    Nee, ik ben gewoon nog niet wakker. Ligt aan mij hoor^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    AMEN (A)
    xD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Gelukt, jullie hebben bewezen dat het niet mogelijk is hier een zinvolle en volwassen discussie over te houden.
    In élk topic over dit onderwerp ontstond uiteindelijk ruzie door de kinderachtige opstelling van users, en het elkaar uitmaken voor wannab's, wat, vind ik zelf, volkomen onzin is.
    Bij deze dus sluiten we elk topic over dit onderwerp, in plaats van dat wel elke reactie checken op scheldwoorden.
    Wees maar trots op je eigen mening, maar zó ontstaan er dus regels die jullie allemaal zo haten.
    Groetjes,
    de Mods van Quizlet.




    Jeeeeh (hoera)


    Take My Hand Take A Breath ...

    ik ben het helemaal met je eens!


    Love is the world. And that's make my smile.

    Wel jammer die topics waren juist leuk.. maar ik snap t wel;].


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Groot gelijk


    Live life limitless.

    Wel jammer die topics waren juist leuk.. maar ik snap t wel;].
    Hoezo was het leuk?


    You'd took my breath but I'll survive.

    Mensen Bomm heeft altijd gelijk:W x'D


    Life is a fairytale, told by an idiot.