• Dus laten we beginnen met het begin. Ik vind mezelf te dik ik weeg 60-62 kg en ben 171-172 groot, ben nogal gespierd, maar heb een platte buik en je kan mijn ribben tellen. Mijn broer zegt altijd als je mijn spieren wegneemt, dat ik super mager ben en blablabla. Maar door mijn werk (speelplein) als monitor bij de allerkleinste kindjes die dus nog niet alleen kunnen eten, ging ik zelf minder eten. Ik kreeg minder energie, maar hield het uit. Nu gisteren, was ik bij familie gaan eten en uit beleefdheid at ik mijn bord leeg. Ik speelde een drie gangen menu binnen. En toen kwam het, toen we thuis kwamen voelde ik me echt misselijk, ik nam gaviscon (of hoe het ook heet) in, maar dat mocht niet baten want nog geen twintig seconde daarna gaf ik over. Ik had 8 walgen en er kwam dan ook echt alles uit. Ik dacht iets verkeerd gegeten. Maar toen ik ging slapen, kreeg ik koud en daarna super warm en om half zes ongeveer s'ochtends moest ik weer overgeven en niet veel later kreeg ik diarree. Mijn moeder zei dat ik een indegestie had, dus dat ik door zo weinig te eten in de week en plots mijn gewone ging eten, ik dus me 'over eten had' zeg maar. Ze zei ook dat dat het begin van annorexia was. In totaal heb ik 4 x overgegeven en heb dus ook diaree, maar heeft ze gelijk, is dit het begin van annorexia?

    ik wil niet lullig zijn, maar er mogen toch geen topics over gewicht enzo poesten? Dacht vraag het maar eventjes, wil echt niet rot zijn hoor.

    Nee het is volgens mij echt niet de begin van anorexia, gewoon normaal gaan eten meid, en als je op je voeding wilt letten kan je beter gewoon tussen door niet meer snoepen, eet dan als je trek heb gewoon een broodje..
    stertke


    What is youre favo scary movie?

    gewicht topics mogen toch niet meer? :$


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    vezz schreef:
    (...)
    Omdat ik gewoon erg dik lijk

    Tja, dan ligt het aan je lichaamsbouw en daar is zelfs met lijnen niets aan te doen. Je hebt geen overtollig vet en je gewicht is in orde, dus je hebt écht geen probleem hoor. Je spieren zullen inderdaad wat voor volume zorgen, maar beter spieren dan vet, spieren zijn gezond.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Mile schreef:
    Ik zal het niet weten, maar je bent wel heel erg dun, denk ik...

    Nee haar gewicht past goed bij haar lengte. En nee, volgens mij heb je dan niet gelijk anorexia... Je hebt ook diarree enzoo. Ik denk dat het niet zo ernstig is. Maar pas toch op!


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ten eerste mogen zulke topics niet meer, en ten tweede; neeeeheee. Niet rot bedoeld, check google, jesus crying fuck.

    -> Slotje, gewichtstopics zijn verboden. Je kunt naar de sticky BMI berekenen gaan.


    Life is hard and then we die