• Als dit kan, krijg ik vrijdag een Samsung Galaxy S met abo.

    Ik wil hem dus op mijn vaders naam bestellen, maar op mijn bankrekening. Zodat mijn vader hem af kan sluiten, maar niet hoeft te betalen. Volgens mij kan dit wel, maar ik moet het even zeker weten :'D


    Help meeeeee please.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nee, bij tmobile in ieder geval niet, dat wilde mijn zus ook, maar ze zeiden dat dat niet mogelijk was.

    Hooligan schreef:
    Nee, bij tmobile in ieder geval niet, dat wilde mijn zus ook, maar ze zeiden dat dat niet mogelijk was.


    Ik wil bij Vodafone, maar kan er niets over vinden op internet. ;p


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hee maar als dat dan toch niet kan, dan kun je toch eerst vragen of je vader het van zijn bankrekening doet? En dat jij het bedrag dan gewoon naar hem overschrijft?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Created schreef:
    Hee maar als dat dan toch niet kan, dan kun je toch eerst vragen of je vader het van zijn bankrekening doet? En dat jij het bedrag dan gewoon naar hem overschrijft?


    Mijn vader heeft geen pinpas, lang verhaal. Die hebben mijn opa en oma, mijn opa gaat over zijn rekening, en die geven hier geen toestemming voor (leer mij hun kennen :')).


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Hé, er staat: naam rekeninghouder -> kun je veranderen.
    Eronder staat: Wees zeker dat dit je eigen rekening is. Maar ik ben minderjarig, dus mijn pa gaat ook over mijn rekening.
    Dus volgens mij kan het..?

    HELP NOU PLEASE D:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Hé, er staat: naam rekeninghouder -> kun je veranderen.
    Eronder staat: Wees zeker dat dit je eigen rekening is. Maar ik ben minderjarig, dus mijn pa gaat ook over mijn rekening.
    Dus volgens mij kan het..?

    HELP NOU PLEASE D:

    Ga naar de Vodafone winkel en vraag het daar*O*


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Na ik weet het niet echt, maar vraag het bij de winkle waar je hem gaat kopen!

    Mile schreef:
    Na ik weet het niet echt, maar vraag het bij de winkle waar je hem gaat kopen!


    Ik bestel online, dus kan niet vragen D:
    Maar volgens mij kan het wel.. Aangezien mijn vader nog wel mijn rekening beheert - soort van. Omdat ik nog geen 18 ben.
    Maar als ik vanavond bestel, denk ik dat ze hem voor vrijdag al brengen en dat kan niet D:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    (...)

    Ik bestel online, dus kan niet vragen D:
    Maar volgens mij kan het wel.. Aangezien mijn vader nog wel mijn rekening beheert - soort van. Omdat ik nog geen 18 ben.
    Maar als ik vanavond bestel, denk ik dat ze hem voor vrijdag al brengen en dat kan niet D:

    Ga morgen naar een vodafone winkel, vraag het daar en vraag meteen of je hem vanaf daar kunt bestellen en ze hem dan vrijdag bezorgen.

    Mods, dit topic kan dicht. Het kan dus WEL (:
    Komt omdat het de rekening van je ouder(s) is, die je gebruikt, totdat je 18 bent. Dan pas is de rekening van jezelf.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Volgens mij kan het niet, aangezien de naam en rekeningnummer dan niet kloppen.


    To infinity and beyond •

    Waarom wil je je BB niet meer dan? ;o


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Die abo's zijn toch 50 euro ofzo?


    Kill them with kindness.

    Dan laat je het van je vaders rekening afscrhijven, en dan haalt je vader het bedrag dat is afgeschreven van jou rekening af?


    I'm in love with you and all your little things

    > Slotje.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.