• Mijn grootste fail ooit. Ik heb mijn naam verkeerd geschreven. En ik dacht dat Moskou in Polen lag. Bleek het de hoofdstad van Rusland.

    En de jouwe?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Oh, ik heb er zoveel dat ik ze niet meer onthoud.

    Mijn grootste fail? Aan een vriendin vragen of haar broertjes van 13 en 7 tweeling zijn.


    It's time to be happy again.

    Denken dat Bagdad de hoofdstad van Indië is ^^ En voor de rest gewoon ineens, uit het niets, vallen zonder dat er sneeuw ligt. En aan gereden worden door een fietser ^^
    Maar het kan nog erger een jongen van mijn klas weet niet wanneer de seizoenen beginnen (Volgens hem ligt april in de winter, zomer of herfst. Hij is 15) En een andere jongen dacht dat de romeinen in de middeleeuwen leefde


    Live life limitless.

    Goh, ik ben gewoon totaal fail. c':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Frappucino schreef:
    Mijn grootste fail? Aan een vriendin vragen of haar broertjes van 13 en 7 tweeling zijn.


    -plat-


    wth.

    Ik ben m'n naam ooit vergeten (krul)


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Ik zette dit jaar op een toets eens de familienaam van de jongen die naast mij zat. En ik dacht dat Parijs in België lag..
    Ik heb er zo nog veel meer. :Y)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Uhm, dat zijn er zó veel dat ik de helft gewoonweg vergeten ben.


    Alleen maar tranen van geluk

    vraag mij niks over topo :Y)


    My heart is yours and so am I

    ik viel vandaag op school O:


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Die ben ik zo snel mogelijk weer vergeten;)


    Never forget the things that make you smile

    Ik heb eigenlijk nog niet echt fails gehad :'D


    Olive

    Alluring schreef:
    Ik ben m'n naam ooit vergeten (krul)

    -out-

    Over topo moet je mij niets vragen, zelfs niet over Nederland. Voor de rest kan ik het zo gauw niet bedenken, maar ik zal er zeker genoeg hebben(krul)


    To live would be an awfully big adventure

    ik wist niet wie amiriko was xD natuurlijke het paard van sinterklaas....


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Cake schreef:
    Die ben ik zo snel mogelijk weer vergeten;)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan