• Voor iedereen die me niet geloofde; je weet zelf niet hoe moeilijk het was, dit te vertellen.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 19:44 ]


    Vanwege mijn eigen privacy, ben ik hier wie ik écht ben.

    Ik vind het knap dat je het verteld.


    To infinity and beyond •

    Ja.. ben nog steeds van mening dat je prima kan lijnen, maar zorg ervoor dat het geen ziekelijke obsessie wordt.
    En sterkte, overigens :]


    No growth of the heart is ever a waste

    volgens mij waren dit soort topics verboden..

    ik snap wat je wilt bereiken en dat vind ik heel goed van je
    maar dan nog.. ik weet niet wat ik hiervan moet denken
    je hoeft niet voor iedereen verantwoordelijkheden te voelen...


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik vind het heel knap van je dat je dit zo verteld.
    Ik weet niet of je het thuis ook verteld hebt, of aan vriendinnen.
    Maar als je ervan af wilt, (wat ik opmaak uit jou woorden) moet je het júist vertellen.
    Want op een bepaald moment schaam je- je er zo voor dat het -waarschijnlijk- minder wordt.


    I'm in love with you and all your little things

    Jennieee schreef:
    volgens mij waren dit soort topics verboden..

    ik snap wat je wilt bereiken en dat vind ik heel goed van je
    maar dan nog.. ik weet niet wat ik hiervan moet denken
    je hoeft niet voor iedereen verantwoordelijkheden te voelen...


    Volgens mij ook :'D Maar ik spoor niemand aan om dit te gaan doen, ik help. Ik hoop dat dat mag?


    Vanwege mijn eigen privacy, ben ik hier wie ik écht ben.

    Barbiedoll schreef:
    Ik vind het knap dat je het verteld.

    En ook dat je het afraad. c:


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Voor zover ik weet mág dit topic nog niet eens.


    Ex astris, sciencia

    Jennieee schreef:
    volgens mij waren dit soort topics verboden..

    ik snap wat je wilt bereiken en dat vind ik heel goed van je
    maar dan nog.. ik weet niet wat ik hiervan moet denken
    je hoeft niet voor iedereen verantwoordelijkheden te voelen...
    nee dit was niet verboden. je mag mensen niet aandringen/overhalen voor pro-ana wel waarschuwen denk ik(krul) -denkt terug aan topic van iemand die pro-ana wou worden o.O-
    OT:
    ik vind het goed dat je mensen waarschuwt :Y) en veel nog sterkte er mee :Y)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 21:15 ]


    Shoganai i ne~

    Ferula schreef:
    Ik vind het heel knap van je dat je dit zo verteld.
    Ik weet niet of je het thuis ook verteld hebt, of aan vriendinnen.
    Maar als je ervan af wilt, (wat ik opmaak uit jou woorden) moet je het júist vertellen.
    Want op een bepaald moment schaam je- je er zo voor dat het -waarschijnlijk- minder wordt.


    Tegen mijn beste vriendinnen heb ik het verteld, op een van mijn beste vriendinnen na, omdat ik al vaker problemen met haar heb gehad omdat ik haar een geheim vertelde. Mijn ouders ga ik het niet vertellen, ik heb niet de meest geweldige band met hen. Langzaam wil ik er ook vanaf gaan komen, want nu weet ik dat mijn beste vriendinnen me steunen, maar ik weet ook dat dat niet in een keer gaat, en ik zal er mijn hele leven last van houden.


    Vanwege mijn eigen privacy, ben ik hier wie ik écht ben.

    Respect.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Trueme schreef:
    (...)

    Volgens mij ook :'D Maar ik spoor niemand aan om dit te gaan doen, ik help. Ik hoop dat dat mag?


    voel je niet gelijk aangevallen '--
    dat mag ook, maar wat ik probeer te zeggen is dat als je je verantwoordelijk gaat voelen voor iedereen je er zelf kapot aan gaat


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Volgens mij mag dit topic wél.
    Waarom zou dit niet mogen? Ze waarschuwt iedereen en raadt het af.
    En staan geen choquerende dingen in.
    En waarom zouden stories erover wel mogen en dit topic niet?

    Btw, knap van je dat je dit verteld. (:

    [ bericht aangepast op 17 juli 2011 - 21:17 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Trueme schreef:
    (...)

    Tegen mijn beste vriendinnen heb ik het verteld, op een van mijn beste vriendinnen na, omdat ik al vaker problemen met haar heb gehad omdat ik haar een geheim vertelde. Mijn ouders ga ik het niet vertellen, ik heb niet de meest geweldige band met hen. Langzaam wil ik er ook vanaf gaan komen, want nu weet ik dat mijn beste vriendinnen me steunen, maar ik weet ook dat dat niet in een keer gaat, en ik zal er mijn hele leven last van houden.

    Ja, je hebt steun van anderen zeker nodig. c:


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Valentino schreef:
    Volgens mij mag dit topic wél.
    Waarom zou dit niet mogen? Ze waarschuwt iedereen en raadt het af.
    En staan geen choquerende dingen in.
    En waarom zouden stories erover wel mogen en dit topic niet?


    Inderdaad.
    Ik weet, dat iemand van Quizlet door die story aan pro-ana ging doen. Maar noujuist door die story, ben ik het gaan beseffen.


    Vanwege mijn eigen privacy, ben ik hier wie ik écht ben.

    Trueme schreef:
    (...)

    Tegen mijn beste vriendinnen heb ik het verteld, op een van mijn beste vriendinnen na, omdat ik al vaker problemen met haar heb gehad omdat ik haar een geheim vertelde. Mijn ouders ga ik het niet vertellen, ik heb niet de meest geweldige band met hen. Langzaam wil ik er ook vanaf gaan komen, want nu weet ik dat mijn beste vriendinnen me steunen, maar ik weet ook dat dat niet in een keer gaat, en ik zal er mijn hele leven last van houden.


    Waarschijnlijk zal je hier inderdaad de rest van je leven last van onzekerheid over je uiterlijk hebben, maar je doet er al iets aan, en je vriendinnen zijn er voor je om je te steunen in die strijd.
    Ik weet ook zeker dat het je gaat lukken, want als je iets wilt dan kan je het ook.


    I'm in love with you and all your little things