• Ik eis dat al jullie kindjes in bed gaan liggen zonder laptop of telefoon en lekker gaan slapen zodat jullie morgen allemaar weer fris en fruitig zijn.
    Nee even serieus, ik maak me af en toe wel zorgen om jullie gezondheid en vierkante ogen.


    Ik ben gemeen xoxo

    Toevallig stuur ik je net een berichtje waarin ik zeg dat ik naar bed ga. Hihi :P


    Life is hard and then we die

    Oké mama.(krul)


    Opgeven is geen optie.

    Nee. Eerst douchen, dan mijn haar stijlen, dan extentions in doen, dan schrijven, dan muziek luisteren, dan proberen te slapen, dan om 7 uur wakker worden en naar werk gaan. :3

    mam, mag ik misschien nog ietsjes langer opblijven? haha,
    maar ik luister wel lief naar je en ga zometeen naar bedje toe.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 0:02 ]


    <3

    Atmosphere schreef:
    Nee. Eerst douchen, dan mijn haar stijlen, dan extentions in doen, dan schrijven, dan muziek luisteren, dan proberen te slapen, dan om 7 uur wakker worden en naar werk gaan. :3

    Je haar stijlen voor het slapen gaan? Awesome _O_


    Ik ben gemeen xoxo

    Beleza schreef:
    (...)
    Je haar stijlen voor het slapen gaan? Awesome _O_

    Na het douchen ja, anders heb ik gekrult, raar, of lelijk haar s'ochtends. :Y)

    NEVER!!!! *Heeft helemaal geen zin in slapen* 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Urgh, ja. Ik moet echt van mijn laptop af gaan.

    Nee, moeder Laura, want ik wil niet dat het morgen wordt, dan moet ik naar de tandarts en hij is altijd gemeen tegen me.(no_chears)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Nee, moeder Laura, want ik wil niet dat het morgen wordt, dan moet ik naar de tandarts en hij is altijd gemeen tegen me.(no_chears)


    OMG. Ik ook!:|

    wacht, nog eventjes mijn hoofdstuk afmaken!
    Daarna ga ik slapen mama(cat)


    T O K I O H O T E L < 3

    Atmosphere schreef:
    (...)

    OMG. Ik ook!:|


    We truly are a perfect match.(wedding)


    everything, in time

    Atmosphere schreef:
    Nee. Eerst douchen, dan mijn haar stijlen, dan extentions in doen, dan schrijven, dan muziek luisteren, dan proberen te slapen, dan om 7 uur wakker worden en naar werk gaan. :3


    Zijn je haartjes al gekleurd?

    OT; ik wil niet D; ik heb gwn geen zin in morgen D;


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Het feit dat ik niet durf te slapen spreekt mijn gewilligheid om te gaan slapen tegen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Progeny schreef:
    (...)

    We truly are a perfect match.(wedding)


    Yesh! A Match made in heaven (A)