• St. Avelonia, Romero

    Wolven en vampieren; iedereen kent ze wel. Waarschijnlijk heb je wel eens twilight gekeken en heb je daar zo je indrukken opgedaan.
    Deze roleplay is gebasseerd op het idee van twilight maar heeft een andere vormgeving.

    Het is 2018 als mensen die in wolven kunnen transformeren en vampieren het stadje St. Avelonia hebben overgenomen.
    Deze twee groepen moeten niets van elkaar hebben en doen dan ook hun uiterste best om elkaar te mijden.
    Toch heerst de drang om te moorden en het stadje te regeren. Hierdoor gaat het mis en raken de wolven en vampieren verwikkeld in een grote strijd.
    Zou het nog ingewikkelder worden als één van de wolven verliefd raakt op een vampier?
    En wat als de mensen toch nieuwschierig worden naar dit stadje en proberen dichterbij te komen?
    Deze rpg is een mix van liefde, haat, vriendschappen en geweld.


    Wolven (Maximaal 6.)
    Malika Loïs Soles by Perfecto
    Bella-Rose Ann Morgan By Adnane
    Clayton Collins by Pebble

    Vampieren (Maximaal 6.)
    Grace Florence Hastings by Eternamente
    James Elijah Romano by Adnane
    Eleionomae Ava Herondale by Pebble
    Coco Jones by District11

    Mensen (Oneindig)

    Fabian Russo by Eternamente

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 30 nov 2013 - 12:25 ]

    Mijn topics

    (De vampieren en de wolfmensen hebben allebei hun eigen plekje waar ze verblijven. Daar kunnen we dus ook starten met RPG'en.)

    [MT]


    El Diablo.

    (Laat ik dan maar beginnen.)

    Malika Loïs Soles.

    Ik ren vrolijk door het landschap heen en schud af en toe trots met mijn witte wolvenvacht. Het is heerlijk in St.Ave en ik voel me er steeds meer thuis. Niet omdat er veel mensen zijn maar omdat het juist zo rustig is en je je helemaal kunt laten gaan. Je kunt simpelweg doen wat je wilt, je moet weliswaar op je hoede zijn, maar dat neemt niet weg dat ik toch doe wat ik wil. Ik laat me vallen in de sneeuw en rol er een paar keer doorheen. Toch voel ik me een beetje ongemakkelijk als ik in de sneeuw snuffel en die smerige vampierengeur ruik. Gadverdamme, is dit ook al niet meer van de wolven? Puur op wolveninstinct doe ik er een plasje overheen zodat ik markeer dat ik hier ben geweest. Daarna ren ik vrolijk verder en kom aan bij het prachtige houten huisje, ofwel, de basis van de wolfmensen. Ik schud eens flink en transformeer weer tot mens. Ik strijk mijn zware haren uit mijn gezicht en loop het huis binnen op zoek naar iemand die er misschien is.

    MT.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    - Gaat er nog gerpg't worden of wat? : p -

    Ik ben bezig met een post voor Eleionomae, die komt zo online.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel