• Ja, ik zit in onze bibliotheek en telkens als mijn poes mij hier binnen ziet gaan, komt ze achter me aangelopen. Dat doet ze vooral zodat ik haar zou aaien, maar nu had ik daar niet echt zo'n zin in. Dus liep ze ineens onder een kast door en daar was ze wat aan het rollen in het stof en nou zit ze helemaal onder het stof. :Y)

    Wiens kat doet ook gekke dingen? :9~


    All was well.

    Die van ons wil tijdens stormen altijd naar buiten, om dan na 5 minuten te ontdekken dat het toch wel erg nat en koud is buiten x]


    I am an idiot, I move.

    Heb jij een bibliotheek dan?

    En mijn kat doet de gekste dingen, ik kan zo even niks verzinnen.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Raveleijn schreef:
    Heb jij een bibliotheek dan?

    En mijn kat doet de gekste dingen, ik kan zo even niks verzinnen.

    Ja, maar je moet je er niet al te veel bij voorstellen hoor. Mijn papa was vroeger huisdokter en van de wachtkamer hebben we nu een bibliotheek gemaakt met 2 grote wandkasten en nog een andere kast, maar zo heel erg groot is 'ie niet.


    All was well.

    Anchor schreef:
    (...)
    Ja, maar je moet je er niet al te veel bij voorstellen hoor. Mijn papa was vroeger huisdokter en van de wachtkamer hebben we nu een bibliotheek gemaakt met 2 grote wandkasten en nog een andere kast, maar zo heel erg groot is 'ie niet.

    Toch awesome, mijn kat verstopt zich vaak om dan opeens op mijn schoot te springen en ze slaapt graag op de laptop

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 11:07 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijne is een stalker tot en met c; dat beest volgt me echt overal.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Als ik de trap afkom, gaat die aan de deur zitten miauwen
    Als ik op de wc zit, gaat die aan de deur zitten miauwen
    Hij loopt achter zijn eigen staart
    Als er iemand iets uit een witte kom aan het eten is, springt die overal op om daar ook uit te mogen eten
    Soms ligt hij rustig te slapen en een seconde later is die heel het huis rondgelopen.
    Conclusie: mijn kat is gek
    (baby)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Een van mijn katten is verschrikkelijk onhandig, dus alles wat hij doet is eigenlijk grappig.
    En hij is heel lui en slaapt heel veel maar als wij gaan eten komt hij er altijd bijzitten.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Mijn kat praat met mensen. Elke keer als je iets zegt, antwoord ie met ´miauw´.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    mijn hond is te lui voor gekke dingen(banana)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Je hond die in een kattenmand gaat liggen, hoort dat hier ook thuis? -a-

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 14:39 ]


    Save me from myself.

    Mijn katten geven mijn hond kopjes en ze gaan samen in een mand liggen :'D


    SLOAN.