• Het huis van de nacht.
    Ik heb de boeken van het huis van de nacht gelezen, en vind ze helemaal geweldig. Vandaar dat ik op het idee kwam om er een verhaal over te maken, maar dan wel op mijn eigen manier, en je zult vast wel wat uit het boek herkennen, maar ik beloof je dat het er niet veel op zal gaan lijken!

    Voor mijn nieuwe verhaal heb ik wel wat rollen nodig.

    ~ 2x1x Kamergenoot hoofdpersoon
    Annabella Grey
    ~ Nieuwe vriendinnen/vrienden hoofdpersoon
    Cailan Masters, June Anna Clare Smids, Lauren Rose Samuels
    ~ Zelfbedacht

    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    woonplaats:
    Karakter:
    Foto:
    Uiterlijk:
    Gezin situatie:
    Naam en foto kat:

    De hoofdpersoon in dit verhaal zal 16 jaar zijn.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 17:31 ]

    Rol: Kamer genoot hoofdpersoon
    Volledige naam: Lilith Monture
    Leeftijd: 16
    woonplaats: New york?
    Karakter: Lilith is een zelfverzekerd meisje die weet wat ze wilt en wat ze van het leven wilt maken, ze kan woedend worden op mensen die haar vrienden kwaad willen doen. wel is ze bang dat haar vrienden haar op een zekere dag laten vallen. ze is dan ook erg onzeker over haar uiterlijk en karakter.
    Foto: lilith
    Uiterlijk: Lilith heeft een Aziatische uiterlijk maar haar huid is bijna zo wit als sneeuw. ze heeft licht rood geverfd haar maar haar echte kleur is Zwart. ze is zoals de jongens zeggen de godin van de schoonheid.
    Gezin situatie: haar vader is Aziatische haar moeder Amerikaans. ze heeft haar vader nooit gekend maar wilt hem wel graag leren kennen. ze woon(den) samen met haar moeder in een goedkoop flatje.
    Naam en foto kat: Pipa ze heeft een katje die Pipa heet. het is een klein eigenwijs ding die Lilith maar niet met rust wilt laten. ze is dol op eten, slapen en kuffelen. ze Kan snurken als de besten en flink mopperen als ze het ergens niet mee eens is.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 10:24 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Geweldige boeken: maar de titel vertalen was niet nodig geweest :Y) The House of Night klinkt gewoon beter XD


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    VampyreAngel schreef:
    Geweldige boeken: maar de titel vertalen was niet nodig geweest :Y) The House of Night klinkt gewoon beter XD


    Ja inderdaad, ik heb hem nu in mijn verhaal wel gewoon in het Nederlands. Er komt nu geloof ik ook een film over! dacht ik ergens gelezen te hebben :X

    Captivity schreef:
    (...)

    Ja inderdaad, ik heb hem nu in mijn verhaal wel gewoon in het Nederlands. Er komt nu geloof ik ook een film over! dacht ik ergens gelezen te hebben :X


    Dat wordt al 2 jaar lang gezegt XD Maar, ik hoop er voor ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ... *Gaat dan maar een rol invullen XD*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rol: Kamergenoot hoofdpersoon.
    Volledige naam:Inys Chloë McAllister
    Leeftijd: 16
    woonplaats: Phoenix
    Karakter: Lief, behulpzaam maar iets wat klungelig. Is erg gehecht aan haar vriendinnen. Af en toe wat onzeker.
    Foto: klik
    Uiterlijk: Bruine haren, bruine ogen een lieve, warme glimlach.
    Gezin situatie: Haar ouders vinden het totaal niet raar dat ze in het huis van de nacht zit, stiekem zijn ze zelfs trots.
    Naam en foto kat: Baloo klik.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 15:43 ]


    To infinity and beyond •

    Kutjebef, wilde hier ook een verhaal over schrijven..


    Ik ben gemeen xoxo

    Rol: Zie maar waar je de rol voor gebruikt XD Het is jou verhaal
    Echte naam: Cailan Masters
    Zelfgekozen naam toen hij in The House of Night kwam: Eros (Van de Griekse mythologie: god van de liefde)
    Leeftijd: 17
    Woonplaats: Manhattan, New York, U.S.A.
    Karakter: Eros is een terug getrokken en mysterieuze jongen. Hij zoekt nooit contact in groepen en weet je altijd te vinden op een moment dat je alleen bent. Hij kan lief zijn als het moment er juist voor is, maar meestal is hij een beetje afstandelijk. Eros is enorm goed met dieren en heeft als hobby schermen.
    Foto:


    Uiterlijk: Zwart haar en diepe, heldere blauwe ogen. Huid heel bleek, ongeveer 1.75 lang, gespierd.
    Gezin situatie: Eros praat niet graag over zijn familie. Hij heeft zijn moeder nooit gekend en is opgegroeid met zijn vader en jongere broertje. Hij doet alsof hij niets om ze geeft, maar hij houdt enorm veel van zijn jongere broertje. (Caleb)
    Naam en foto kat: Medusa


    Ras: Rag doll


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rol: Beste vriendin
    Volledige naam: June Anna Clare Smids.
    Leeftijd: 16
    woonplaats: New York
    Karakter: June is een lief meisje, ze zal nooit gemeen doen tegen iemand. Ze is soms wat onzeker over zich zelf. Heel soms komt ze erg arrogant over maar, dat is ze totaal niet. Vaak is ze erg hyper en kan ook wel veel praten, maar haar buien wisselen zich vaak om dan is ze een stil persoon geworden, en dan praat ze amper. Ze laat nooit merken als er iets is, en zegt ook nooit iets over haar gevoelens, behalve haar beste vriendin daar vertel ze alles aan. Ze is onafhankelijk, ze kan goed voorzich zelf zorgen, heel soms is ze graag alleen.
    Foto:


    Ze is slank gebouwt, ze heeft licht blond krullend haar, ze heeft een mooie elegante huid, ze is klein beetje getint, ze heeft mooie groene ogen, kers rode lippen.
    Uiterlijk: Ze is slank gebouwt, ze heeft licht blond krullend haar, ze heeft een mooie elegante huid, ze is klein beetje getint, ze heeft mooie groene ogen, kers rode lippen.
    Ze draagt vaak jurkjes, omdat ze het fijn vind, maar ze heeft ook wel leuke spijkerbroeken aan en shirtjes.
    Gezin situatie: June heeft maar een moeder, haar vader kent ze niet. Ze heeft een goede band met haar moeder, ze heeft geen zusje of broertje.
    Naam en foto kat: Liz


    What is youre favo scary movie?

    Rol: Kamergenootje
    Volledige naam: Annabella Grey
    Gekozen naam toen ze in The House of Night kwam: Ariadne Sangue
    Herkomst: Ariadne van Griekse mythologie, Sangue is Bloed in het Italiaans.
    Leeftijd: 15
    Woonplaats: Danbury, New York
    Karakter: Ariadne is vrolijk en betrouwbaar. Ze wilt altijd iedereen helpen, wat sommige mensen soms wat irritant vinden. Ariadne houdt heel veel van tae kwan do, paardrijden, en haar kat. Haar favoriete eten is de dure chocolade die het House of Night in de keukens bewaard. Ze is verslaafd aan melk drinken. Ze haat haar echte naam.
    Foto:


    Uiterlijk: Krullerig blond haar, diep blauwe ogen, een lieve glimlach met dunne lippen en een bleke huid.
    Gezin situatie: Ze komt uit een gezin van 5 kinderen, allemaal jongens. Ze houdt heel erg veel van ze allemaal, en ook van haar moeder en vader.
    Naam en foto kat: Dracula – Noorse boskat


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    omfg ik wacht al zo lang op een HoN story :Y)

    Rol: nieuwe vriendin :)
    Volledige naam: Lauren Rose Samuels
    Leeftijd: 15, wordt binnen een half jaar 16
    woonplaats: Manhatten, NYC, New York :)
    Karakter: ze is vrij speels, en houd ervan mensen voor gek te zetten. Ze is bijna altijd vrolijk en hyperactief, en heeft een zeer aanstekelijk goed humeur. maar, aan de andere kant, als ze een slechte dag heeft, blijf uit de buurt, want dan is ze zo gevaarlijk als wat en staat haar gezicht op onweer, en is het kleinste genoeg om haar te doen roepen.
    elke kans dat er is om iemand beet te nemen, zal ze met beide handen aannemen, alleen is bij Lauren het grote gevaar dat ze het verschil niet kent tussen 'leuk, grappig' en 'gevaarlijk, eng', wat zeer ergerlijk is. Ze houd trouwens ook van gevaar en extreme dingen.
    Foto:

    (Taylor Swift)
    Uiterlijk: Lauren is vrij kort, een meter 65 maar ofzo, en heeft lange, blonde krullen, en felblauwe ogen. Ze draagt dolgraag jurkjes, en komt bijna nooit buiten zonder mascara en eyeliner.
    Gezin situatie: Lauren heeft 2 broers, en woont nij haar mama. haar vader was een dronken man, daarom dat ze de benen hebben genomen van hem.
    Naam en foto kat:


    Miss Fluffy-Purry Leah Muffin Nyan Lily Samuels. Of, gewoon Leah. Leah is een klein katje die erg eigenwijs is, maar aanhankelijk. Leah slaat gewoon door als Lauren niet in de buurt is, en jankt en miauwt dan tot Lauren er weer is. Ze kan goed overweg met andere katten, tenzij ze Lauren's aandacht stelen, of voedsel en slaapplek inpikken, dan word Leah erg kattig en venijnig. Maar voor de rest is Leah het liefste, schattigste, slimste, kattekwaadaardig katje dat er bestaat.


    extra: (als het nog mag?) een affiniteit voor vuur? :Y)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 17:48 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    personages zijn nog steeds welkom!

    Captivity schreef:
    personages zijn nog steeds welkom!


    ... Okay XD *gaat voor de lol nog een rol doen*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rol: Beste vriend
    Volledige naam: Adrian Fleur
    Gekozen naam: Adrian Notte
    Herkomst: Het Italiaanse woord voor Nacht
    Leeftijd: 17
    Woonplaats: Austin, Texas, speciaal verhuist voor The House of Night
    Karakter: Adrian is een terug getrokken jongen die zich alleen bij zijn beste vrienden echt op zijn gemak voelt. Hij is lief en rustig.
    Foto:


    Uiterlijk: Donker blond, warrig haar, bleke huid, Bruine ogen met een hint van oranje.
    Gezin situatie: Adrian woont niet meer bij zijn familie omdat ze zijn “Marking” niet accepteren en hem als duivelsgebroed zien. Hij heeft een moeder, vader, en jonger zusje waarvan hij houdt, maar nooit meer ziet.
    Naam en foto kat: Draakje – Main Coon (jong)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Rol: Kamergenoot hoofdpersoon
    Volledige naam: Hope Daniels
    Gekozen naam: Hope (Geen achternaam)
    Leeftijd: 16
    Woonplaats: Kettering, England (Woont sinds haar 8ste in The House of Night)
    Karakter: Hope is afstandelijk en soms wat bitchy. Ze opent niet makkelijk op naar andere toe. Ze kan aardig zijn, en alles moet volgens maar regels. Ze is zo omdat ze bijna al haar familie kwijt is geraakt in een brand.
    Foto:


    Uiterlijk: donker bruin haar, bleke huid en gifgroene ogen.
    Gezin situatie: Hope is zo afstandelijk omdat ze al haar familie verloor in een brand. Haar tante, die het House of Night beheert, heeft haar in huis genomen.
    Naam en foto kat: Chynah – siamees


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.