• Het huis van de nacht.
    Ik heb de boeken van het huis van de nacht gelezen, en vind ze helemaal geweldig. Vandaar dat ik op het idee kwam om er een verhaal over te maken, maar dan wel op mijn eigen manier, en je zult vast wel wat uit het boek herkennen, maar ik beloof je dat het er niet veel op zal gaan lijken!

    Voor mijn nieuwe verhaal heb ik wel wat rollen nodig.

    ~ 2x1x Kamergenoot hoofdpersoon
    Annabella Grey
    ~ Nieuwe vriendinnen/vrienden hoofdpersoon
    Cailan Masters, June Anna Clare Smids, Lauren Rose Samuels
    ~ Zelfbedacht

    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    woonplaats:
    Karakter:
    Foto:
    Uiterlijk:
    Gezin situatie:
    Naam en foto kat:

    De hoofdpersoon in dit verhaal zal 16 jaar zijn.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 17:31 ]

    ik ga nog wat invullen, omdat ik best wel verveeld ben :Y)


    Rol: kamergenote
    Volledige naam: Lilly Sarah Johnsonns
    nieuwe naam: Lillith Oak
    herkomst: Lillith vond ze altijd al beter klinken dan de 'ordinaire' Lilly, en Oak omdat de eik haar favoriete boom is :Y)
    Leeftijd: 17
    woonplaats: House of Night, maar haar broer woont in Chicago
    Karakter: Lillith is een beetje een onaangenaam persoontje. niet dat ze gaat bitchen ofzo, maar wel dat ze altijd alles beter weet of beter kan. Ze is enorm betweterig, en zal nooit toegeven dat iemand beter is dan zij. Voor de rest houd Lillith zich wat afzijdig en met haar eigen vriendengroep bezig.
    Foto:

    (Cameron Diaz, ietsje jonger)
    Uiterlijk: Lillith heeft stijle blonde haren en blauwgroene ogen, en is iets van een meter 75 lang. Ze kleedt zich vrij casual.
    Gezin situatie: Lillith en haar oudere broer wonen samen in Chicago, in een klein appartementje, omdat beide ouders zijn omgekomen in een auto-ongeval, 2 jaar geleden. Lillith had een zeer goede band met haar ouders, dus de klap kwam enorm hard aan. Gelukkig was haar broer toen al afgestudeert en verdiende hij genoeg om voor hemzelf en Lillith te zorgen. Mick (want zo heet haar oudere broer) is sinds het ongeval enorm beschermend geworden over 'zijn kleine Lilly', en vind de gedachte dat ze in een huis vol vampieren gaat wonen niet zo aangenaam. Liefst zou hij gewoon ook in HoN gaan wonen, gewoon om zijn kleine zusje te kunnen beschermen.
    Naam en foto kat:


    Daisy is een extreem harige en chagrijnige kat. Hij kan enkel met de kat van Shauni en Erin overweg, en voor de rest houd niemand van Daisy en vice versa (Buiten Lillith dan)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.