• Ouders op werk, broer aan het feesten in Renesse, schoonmaakster back home;
    Muahaa de perfecte gelegheid voor mij om eens even al het vreetwerk in huis bij elkaar te verzamelen en wat random rock muziek op z'n hardst op te zetten en niemand die me stoort (: hoewel ik niet geloof dat mijn kat het erg grappig vindt en de buren zullen ook wel gaan klagen :')

    anyway, wat doen jullie als jullie alleen thuis zijn?


    i put the fun in funeral

    Ik ben nooit alleen thuis... ;_;


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik ben 70% van de tijd alleen thuis. Dus ik doe dan wat ik normaal ook doe: niets.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik ben meestal alleen thuis, behalve na 23:00, dus dan ga ik meestal naar vrienden. :3


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Chocolicious schreef:
    Ik ben nooit alleen thuis... ;_;


    Arme jij -hug-


    i put the fun in funeral

    meestal lig ik dan lekker doods achter mijn pc weg te kwijnen van eenzaamheid. ik ben uiterst slecht in alleen zijn, sinds ik vrienden heb, ben ik het helemaal verleerd


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Hetzelfde als ik niet alleen thuis ben. :W


    -

    ik ben opzich best vaak alleen thuis maar om een of andere rede heb ik me nooit gerealiseerd dat ik dan dus kan doen wat ik maar wil zonder dat iemand me tegen houdt :W


    i put the fun in funeral

    Als een van de vele zombies op Quizlet zitten?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Films kijken... Niks doen, staren...


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Genius schreef:
    Hetzelfde als ik niet alleen thuis ben. :W


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik ben niet zo vaak alleen thuis, maar meestal doe ik dan hetzelfde als wanneer ik niet tuis ben. Al vind ik het wel fijn dat het dan lekker stil is.


    If you don't live for something, you will die for nothing.