• Slotje(krul)

    -Ik dacht dat je leerplichtig bent tot dat je je middelbare school diploma gehaald hebt, maar blijkbaar moet je dus doorleren, ook al ben je 17-

    [ bericht aangepast op 3 juli 2011 - 12:08 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik moet nog een poosje, maar mijn zussen zijn allebei gewoon doorgegaan en dat wil ik ook doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    MBO Psychologie, whut? Da's er niet op MBO niveau? o__o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ga ervan uit dat jij van het vmbo dan komt. In dat geval is het nog niet eens toegestaan om een jaar pauze in te lassen en gaat werken.
    Als ik het goed heb, ben je niet meer leerplichtig als je een HBO diploma of 18 jaar bent. En moet je voor die tijd dus gewoon naar de middelbare school/vervolgopleiding.

    Zelf zit ik op het vwo en ik zit nog te twijfelen over wat ik ga doen. Ligt er ook heel erg aan of mijn vader tegen die tijd weer een baan heeft, want o niet zal ik denk ik eerst een jaar gaan werken...


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Jedi schreef:
    MBO Psychologie, whut? Da's er niet op MBO niveau? o__o


    Je hebt gelijk 0_0

    Ik dacht sirieus dat dat ook op MBO niveau kon..
    Of tenminste, een lichte vorm ervan, zoals Maatschappelijk werkster bijvoorbeeld.

    Ik zie wel dat Pedagogiek op MBO niveau kan, en Pedagogiek lijkt op zich wel op Psychologie.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 14:38 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Persefoneia schreef:
    (...)

    Je hebt gelijk 0_0

    Ik dacht sirieus dat dat ook op MBO niveau kon..
    Of tenminste, een lichte vorm ervan, zoals Maatschappelijk werkster bijvoorbeeld.

    Ik zie wel dat Pedagogiek op MBO niveau kan, en Pedagogiek lijkt op zich wel op Psychologie.

    Yup, da's dan gericht op kinderen. Ik doe zelf Maatschappelijke Zorg, kom er ook nog 't dichtste bij in de buurt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als je nog geen 18 bent moet je sowieso naar school, als je alleen een VMBO diploma hebt moet je verplicht tot je 21ste naar school dus dat gaat niet op voor jou.


    Your make-up is terrible

    Dat kan je niet eens als je van het vmbo af komt...
    Ik ga zelf denk ik meteen door, anders ga ik straks allerlei leuke dingen doen en ben ik niet gemotiveerd om terug naar school te gaan.

    Jij zult wel door moeten studeren, want je bent nog geen 18 en dan ben je sowieso leerplichtig.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Persefoneia schreef:
    (...)

    Je hebt gelijk 0_0

    Ik dacht sirieus dat dat ook op MBO niveau kon..
    Of tenminste, een lichte vorm ervan, zoals Maatschappelijk werkster bijvoorbeeld.

    Ik zie wel dat Pedagogiek op MBO niveau kan, en Pedagogiek lijkt op zich wel op Psychologie.

    Hier wil ik even op reageren. Ik studeer Pedagogiek (HBO niveau) en dat lijkt niet op Psychologie. Je krijgt bij Pedagogiek wel het vak Psychologie, maar de rest lijkt er niet op.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sleutelbloem schreef:
    Ik moet nog een poosje, maar mijn zussen zijn allebei gewoon doorgegaan en dat wil ik ook doen


    None but ourselves can free our minds.

    Ik ga volgend jaar ook mijn examenjaar in..
    Ik ben van plan om naar de havo te gaan.. maar als ik dat niet red.. dan heb ik geen idee..


    What's so bad about being different?

    Je bent leerplichtig schat (:


    To infinity and beyond •

    Een jaar pauze om voor meubels te sparen? Daar heb ik nog nóóit van gehoord.
    Ga gewoon door, je bent wss toch nog leerplichtig.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ja. Ik moet nog vrij lang, maar ik zou in een keer doorgaan. Dan ben je jonger als je kan solliciteren, dan nemen ze je eerder aan, en anders zit je ook uit je ritme, lijkt me.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ik moet nog even maar ik zou graag een jaartje willen rond reizen ofzo iets.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."