• Volgende week ga ik naar harry potter 7.2. Nu ben ik boek 6 aan het lezen.
    Wat zal iik doen; proberen boek 7 uit te lezen voor ik naar de film ga, of wachten met boek 7 tot ik de film heb gezien?

    Ik heb eerst het boek gelezen


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik heb het boek wel gelezen, maar vond het wel saai... XD
    Slecht bezig!

    Vaak is het leuker eerst de boeken te lezen, dan kan je nog zelf er beeldvoorstellingen in je hoofd van maken en er zelf over fantaseren. Als je eerst naar de film gaat en dan het boek leest, denk je alleen maar terug aan alles wat je in de film hebt gezien.
    En ik weet niet hoe het met Harry Potter zit, maar vaak is een film beter te begrijpen als je het boek al kent ^^


    “Love is a contradiction.”

    Eerst de film kijken.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik zou gewoon 6 rustig uit lezen en daarna aan 7 beginnen, maar vooral niet gaan haasten.
    Maar dat ben ik.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 21:34 ]


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Hmm... Zelf heb ik eerst de boeken gelezen, maar ik denk dat het leuker is om eerst de film te zien. Wanneer je dan het boek leest, kan je je het verhaal met veel meer beeld voorstellen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik eerst boek natuurlijk! :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Archibald schreef:
    Vaak is het leuker eerst de boeken te lezen, dan kan je nog zelf er beeldvoorstellingen in je hoofd van maken en er zelf over fantaseren. Als je eerst naar de film gaat en dan het boek leest, denk je alleen maar terug aan alles wat je in de film hebt gezien.
    En ik weet niet hoe het met Harry Potter zit, maar vaak is een film beter te begrijpen als je het boek al kent ^^

    Ja, ik ben dus nu al een tijdje de serie aan het lezen, en bij de eerste 6,5 boeken,zeg maar, heb ik eerst de film gezien. Dus daarom vroeg ik me af of ik dan nu anders moet doen xp

    Eerst de boeken lezen dan begrijp je er meer van.


    (Be)lieve in (you)rself

    Archibald schreef:
    Vaak is het leuker eerst de boeken te lezen, dan kan je nog zelf er beeldvoorstellingen in je hoofd van maken en er zelf over fantaseren. Als je eerst naar de film gaat en dan het boek leest, denk je alleen maar terug aan alles wat je in de film hebt gezien.
    En ik weet niet hoe het met Harry Potter zit, maar vaak is een film beter te begrijpen als je het boek al kent ^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Eerst boek, dan film


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik zou eerst proberen het boek uit te lezen (ook al weet ik bij mezelf dat het er toch niet van zou komen :'D). Want ik vind 't wel mooi als je zelf eerst een voorstelling van het verhaal hebt en dan pas de film ziet. Als je eenmaal de film hebt gezien kun je die voorstelling niet meer maken zonder dat deze gemanipuleerd is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou het boek doen. Dat duurt langer, dus kan je echt naar een einde toe lezen en als je eerst de film hebt gezien, ga je het boek invullen en kan het zijn dat je het helemaal niet meer leuk vind, terwijl die film maar twee uurtjes duurt... Kweenie.
    Bovendien. De boeken zijn beter in verhouding tot de films, dat is echt zo.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Archibald schreef:
    Vaak is het leuker eerst de boeken te lezen, dan kan je nog zelf er beeldvoorstellingen in je hoofd van maken en er zelf over fantaseren. Als je eerst naar de film gaat en dan het boek leest, denk je alleen maar terug aan alles wat je in de film hebt gezien.
    En ik weet niet hoe het met Harry Potter zit, maar vaak is een film beter te begrijpen als je het boek al kent ^^

    ^This.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik sta er altijd op heb er altijd op gestaan eerst het boek te lezen voor ik de film zag, zodat je zelf nog een beeld kan vormen.
    Daarbij is het veel beter te begrijpen, omdat in de film alles zo snel gaat en in het boek... nou ja, niet.


    Felix