• Zo.... Ik ben sinds kort wat bezig met zingen.. Ja echt hoor! Maar wel echt oefenen. Maar ik heb een liedje nodig, een Nederlandse. En kon niet echt geweldige vinden op het internet, maar dat komt vast omdat ik er niet zoveel ken ^^ (Nederlandse omdat ik dat nog beter kan zingen dan Engelse).

    Dus.... Kom eens met je songteksten =D Als je leuk zou vinden dat ik je zelfgemaakte lied probeer te zingen, vooral sturen! Ik heb dat zelf t liefst omdat ik er dan zelf akkoorden bij kan maken voor op de gitaar en een eigen melodie. Maar als je zelf ook gewoon andere goede songteksten vindt (en evt ook Engelse) gewoon sturen!!!

    alvast heel erg bedankt he people ^^

    *iedereen die een songtekst stuurt krijgt een knuffel! =D*


    Ligt and Darkness are both very different..

    Liedjes van Bløf? Ik weet eigenlijk niet zoveel, want ik vind Nederlandse muziek niet zo leuk.
    Oh en als Engels nummer Therapy van All Time Low, die is echt ontzettend mooi.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 22:28 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DOE WAT IS ZE MOOI VAN MIKE & COLIN!


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Bookwriter schreef:
    DOE WAT IS ZE MOOI VAN MIKE & COLIN!


    niet echt mijn smaak haha xD


    Ligt and Darkness are both very different..

    Blof - Mens :] Heb zelf geen songteksten - en ook al zou ik ze hebben, dan zouden ze echt Engels zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sorenos schreef:
    (...)

    niet echt mijn smaak haha xD


    Duh ik zei m alleen omdat ik m zong toen je t stuurde ;p


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Afscheid van Volumia.


    Hope goes lost but never dies.

    Toen ik je zag-hero (anthony kamerling)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille