• Een week of 2 geleden, had ik een droom.
    Ik was een wafel. Ja, zo'n Amerikaanse ronde wafel met ruitjes er in. En ik had oogjes, en zat met mijn slabbertje en een mes en vork aan het laatste avondmaal, dat laatste schilderij. En alle andere tafelgasten waren ook eten, met rechts van me een aardbei die koffie aan het drinken was. En ik was de enige met ogen. En ik keek naar het beeld vanuit een schuin bovenaanzicht.
    Als je een stonedere droom hebt dan dit, hoor ik het graag (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Amazing, ik heb ooit eens gedroomd dat ik de wereld redde. En die droom was nogal heel bizar en freaky


    All I have in life, is my imagniation.

    Ik droomde in een oldskool nintendo game over spoken en inktvissen.
    Met ultra grote pixels weet je wel.
    Beat me.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Coool.
    Ik droomde eens dat ik in een crematorium rondliep, waar het allemaal heel grauw en grijs was en de ledematen gescheiden van mekaar door muren op stapels lagen. Daar armen, daar benen, daar hoofden. Heel weird. Ik was op een rondleiding en op een gegeven moment glipte ik weg, een donkere kamer in waar het stikte van de foetussen. Ik haat foetussen, ondanks dat ik er zelf ooit één was.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik droomde laatst dat ik spontaan een mod was geworden op Q. En toen had ik blijkbaar een dubbelzinnige opmerking naar een vriendin van mij gestuurd en kreeg ik ineens dikke haatmail van heel Q dat ik dat niet kon maken als mod xD En het bericht was gewoon iets met knakworst geloof ik xD


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Ik heb eens gedroomd dat ik een kwade heks moest vermoorden en daarvoor moest ik een trap op, maar op de derde trede lag een inktvis en iedere keer ik op die trede kwam, sprong hij rond mijn been en at mij op. En die droom had ik de hele nacht, steeds opnieuw --'

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 0:58 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Coole droom
    Ik droomde een keer dat HOgwarts naast mijn Basisschool lag en dat ik elke keer daar naar toe ging als er iets leuks was, maar eleke keer als ik daar was, was dan de mensen wereld verdwenen en was ik opeens een leerling daar en toen ging ik dood omdat van de brug af viel toen ik weer terug naar mijn basisschool liep..--'

    Ik heb gedroomd dat ik ging slapen.
    Dat ga ik nu eens doen. (':


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik droomde een keer over een bananen leger die liepen terwijl ze in koor zeiden: 'faalbanaan faalbanaan faalbanaan' en ik en mijn vriendin dachten dat ze dood gingen als we ze op gingen eten dus dat deeden we...
    Maar toen ze opwaren bleek er een bom in te zitten en toen ontplofte we xD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”