• twee mensen die ik ken hebben nu al ongeveer een jaar verkering. en élke dag zie ik op facebook en twitter staan: 'ik hou van mijn liefje ***' 'ik wil *** nooit meer kwijt <3' 'straks lekker dromen over ***'
    like seriously, raken die mensen nooit geïrriteerd :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Zij niet, wij wel. *zucht*


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Laat ik daar ook eens mee gaan beginnen (cat)


    -

    aan dat soort dingen kan ik me echt irriteren
    ik hou sowieso niet van die zoete berichtjes om te lezen

    Ik ging altijd met mijn vriendje Modern Warfare spelen en tot 2 uur in de nacht pingen, dat was pas awesome. (krul)
    Maar inderdaad, ik erger me wel aan dat soort mensen.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2012 - 21:49 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Flemish schreef:
    Zij niet, wij wel. *zucht*


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bleh, dat vind ik altijd zo overdreven...
    Maar als zij dat leuk vinden, tja, je kunt het ze niet verbieden hea? ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Snap ook niet hoe je zo lang kan volhouden met één persoon. Bindingsangst? Fuck yeah.
    Oh well, guess it's just me and the blues tonight. Daarvoor hebben we B.B. King. En een dobro.

    Ieder z'n eigen mening. Zo heb ik ook genoeg dingen waar ik me aan erger, maar als ik daarover ga beginnen zitten we hier volgend jaar nog. (cat)


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    Ieder z'n eigen mening. Zo heb ik ook genoeg dingen waar ik me aan erger, maar als ik daarover ga beginnen zitten we hier volgend jaar nog. (cat)

    hun manier om hun liefde te uiten ? ik ben niet zo voor dat cliche -gedoe ... het enige wat ik soms is zeg ' ik hou van je ' want dat voor-altijd gedoe vind ik maar niks , omdat je weet dat het toch niet forever is ...


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Flemish schreef:
    Zij niet, wij wel. *zucht*

    ^
    This. Like fuck op met die shit en ga dat mekaar prive vertellen zodat jaloerse vrijgezellen zoals ik er geen last van hebben.


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    (...)
    ^
    This. Like fuck op met die shit en ga dat mekaar prive vertellen zodat jaloerse vrijgezellen zoals ik er geen last van hebben. [/i]


    Not sure if sarcastic or truly jealous. Hahaha

    Nog altijd beter dan dat het mensen zijn die pas een dag of net een paar dagen iets hebben. :"D

    Shogun schreef:
    (...)
    ^
    This. Like fuck op met die shit en ga dat mekaar prive vertellen zodat jaloerse vrijgezellen zoals ik er geen last van hebben. [/i]


    I solemny swear I'm up to no good.

    Flemish schreef:
    Zij niet, wij wel. *zucht*


    comfort in c h a o s