• Jazeker, ik ben vandaag ziek. En dan ook écht ziek, dus niet een beetje hoofdpijn, maar koorts én hoofdpijn :Y) Yay me!

    Wat me opvalt is dat ik altijd maar heel kort ziek ben. Ik zal het even illustreren aan de hand van een schema:

    Dag 1: Beetje last van verkoudheid oid
    Avond van dag 2: Heel erg last + koorts
    Dag 3: Weer helemaal beter

    Maar deze keer heb ik dat niet. Maar goed, ik weet niet of jullie dit interesseert, maar ik heb nu ff niemand om tegen te zeuren, dus dan doe ik het bij jullie.(flower)

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 12:02 ]


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Yeah, ik loop al een week of twee rond met hoofdpijn. Waarom nou weer in de vakantie XD


    Life is hard and then we die

    veel beterschap (flower)


    If you can dream it, you can do it.

    Beterschap! (bloos)

    Ik heb áltijd hoofdpijn..

    Deep schreef:
    Ik heb áltijd hoofdpijn..


    Same here.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Toen ik terug kwam van hemelvaarstweekend heb ik een hele week ziek thuisgeeten, en dat terwijl ik super veel toetsen en projecten had


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Merci :)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ahw beterschap! Ik ben haast nooit ziek, maar heb ik ruil daarvoor elke dag hoofdpijn.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Beter dat je zo kort ziek bent, ik kan zo twee/drie weken achter elkaar ziek zijn D: & beterschap!


    Destroy what destroys you.

    En dat dan net in de vakantie, arme jij =(
    Heel veel beterschap! (flower)


    “Love is a contradiction.”

    Beterschap (:


    I am an idiot, I move.

    Beterschap! Ik ben net na drie weken ziek zijn weer beter...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb afgelopen week keelontsteking gehad, ook zo geweldig leuk... Yay! -.-


    Bad decisions make good stories.

    Beterschap!
    Mijn vader was afgelopen week verkouden. Hij had overal spier pijn (of hij word gewoon oud x'D)Zijn neus was helemaal rood en hij had geen stem meer. Nu heeft mijn zus een beetje aangestoken


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben nooit ziek *O*


    Has no one told you she's not breathing?