• En dan bedoel ik sale bij de H&M.
    Ik heb Deze(De 2e pagina van 'laat alles zien', en dan de op 3 na laatste van de onderste rij) in het zwart, een harembroek (Die eerste broek) (normaal vind ik ze echt lelijk, maar deze is niet overdreven en gewoon gaaf, als je van plan bent om te zeggen dat je harembroeken lelijk vindt staat rechtsboven in het scherm een kruisje), dit (Pagina 3, de eerste) blouseje, een blauw/wit geruit blousje en wat basic stuf, en ik was maar 50 euro kwijt. Yay ;3 Eigenlijk is Sale een grote psychologische voor de gek houderij, maar poep.
    Ik had gewoon even zin om mijn nieuwe kleren te showen. :'D

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 22:12 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Leuk hoor :D Vooral die blouse ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als ik op die links klik krijg ik een hele pagina met meerdere kledingstukken :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik kijk nooit naar die sale dingen want dan voel ik me altijd zo'n vrouw als in de films enzo. Een koopjes jager :'D


    -

    Desecrate schreef:
    Als ik op die links klik krijg ik een hele pagina met meerdere kledingstukken :Y)

    Ik ben bezig met aanpassen (:
    @Genius: Ik vind het juist leuk: Dan zie je allemaal verschillende dingetjes bij elkaar hangen en ga je nieuwe dingen passen, omdat je het voor de verandering wel eens kan betalen..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Leuk!!


    Nobody is perfect

    RosalieBlack schreef:
    Leuk!!

    Haha thanx (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bullshit schreef:
    (...)
    Haha thanx (:


    graag gedaan


    Nobody is perfect