• Ik ben vorige week onderuit gegaan met de brommer en nu zitten er overal schaafwonden/wonden op mijn benen en armen. Maar nu zat er een gaasje op een wondje van mijn teen, maar die zit vast! Hij is vast gaan zitten in de wond en ik krijg hem er met geen mogelijkheid vanaf. Ik heb mijn teen al onder de kraan gehouden zodat het los zou weken, maar dat lukt niet. Dus heeft iemand enig idee hoe ik dat gaasje er af ga krijgen zonder dat het veel pijn doet en zonder dat het weer open scheurt?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Jodium?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Niet. :'D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    Niet. :'D


    Hmpf. Dat wou ik niet horen hahaha..

    @Prim

    Jodium heb ik hier niet liggen :')


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    In een keer mega hard trekken. Je gaat toch wel de pijn voelen, je had het gaasje gelijk moeten doen ;)


    Some angels have no wings.

    Louisaaa schreef:
    In een keer mega hard trekken. Je gaat toch wel de pijn voelen, je had het gaasje gelijk moeten doen ;)


    Ja maar het gaasje was zo'n gaasje waardoor de pleister niet aan de wond vast zou zitten, maar op een of andere manier werkt mijn gaasje niet want die zit nu vast aan de wond. :') En ik wil niet trekken ): .. Maar ja het zal dus wel moeten. *zucht*


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Naar de dokteeeer.

    Dat heb ik ook een keer voorgehad! Ik heb het heel langzaam en met een aardappelmesje eraf liggen trekken. Maar ik was alleen thuis en ik wist echt niet wat doen, dus volgens mij was dat ook niet direct de meest slimme manier :'D

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 11:41 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    PrincesSnape schreef:
    Niet. :'D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Cloudburst schreef:
    Dat heb ik ook een keer voorgehad! Ik heb het heel langzaam en met een aardappelmesje eraf liggen trekken. Maar ik was alleen thuis en ik wist echt niet wat doen, dus volgens mij was dat ook niet direct de meest slimme manier :'D


    :|:|
    Dat lijkt me best wel pijnlijk, of niet? Ö
    Nou ja, ik wacht wel totdat mama thuis komt. Als het goed is komt ze zo thuis, als het niet goed is dan komt ze pas om half 6 ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Omg dat doet zo veel pijn, dat had ik eens toen ik jonger was


    All I have in life, is my imagniation.

    Misschien losweken in een bak met warm water? xd
    Maar ik zou het er in 1x af trekken omdat het toch wel pijn gaat doen .___.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Warm water proberen :)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?