• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:22 ]

    Damn, dat is zeker een shock... Ik heb er zelf maar weinig ervaring mee, maar ik wens jou en je ouders wel heel veel sterkte. Wat rot om te horen, zeg. :/


    Your make-up is terrible

    Oh wow... ik snap dat het een shock voor je is. Sterkte!


    16 - 09 - '17

    Oh, wat rot! Dat het vaker gebeurt betekent niet dat het niet toch iedere keer heel vervelend is, zeker voor de kinderen. Sterkte. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oh, wat rot! Dat het vaker gebeurt betekent niet dat het niet toch iedere keer heel vervelend is, zeker voor de kinderen. Sterkte. :c


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ah damn, wat ongelofelijk kut voor je D: Vooral als het zo onverwachts is :c Als ik je ergens mee kan helpen, pb me!


    Tijd voor koffie.

    Oh dat vind ik echt heel naar voor je. Ikzelf heb het gelukkig niet mee hoeven maken en hoop het ook nooit mee te maken dat mijn ouders gaab scheiden, maar twee jaar terug zijn de ouders van mijn beste vriendin ook gescheiden. Heel vervelend allemaal, dus deed ik maar af en toe leuke dingen met haar zodat ze er even uit was (naar Movie park Germany bijvoorbeeld). Dus veel sterkte en als je het hele gebeuren even zat bent, gewoon een vriendin bellen en wat leuks gaan doen c;


    Happy Birthday my Potter!

    Cenation schreef:
    Oh wow... ik snap dat het een shock voor je is. Sterkte!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Square schreef:
    Oh, wat rot! Dat het vaker gebeurt betekent niet dat het niet toch iedere keer heel vervelend is, zeker voor de kinderen. Sterkte. :c


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )