• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:22 ]

    Damn, dat is zeker een shock... Ik heb er zelf maar weinig ervaring mee, maar ik wens jou en je ouders wel heel veel sterkte. Wat rot om te horen, zeg. :/


    Your make-up is terrible

    Oh wow... ik snap dat het een shock voor je is. Sterkte!


    16 - 09 - '17

    Oh, wat rot! Dat het vaker gebeurt betekent niet dat het niet toch iedere keer heel vervelend is, zeker voor de kinderen. Sterkte. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oh, wat rot! Dat het vaker gebeurt betekent niet dat het niet toch iedere keer heel vervelend is, zeker voor de kinderen. Sterkte. :c


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ah damn, wat ongelofelijk kut voor je D: Vooral als het zo onverwachts is :c Als ik je ergens mee kan helpen, pb me!


    Tijd voor koffie.

    Oh dat vind ik echt heel naar voor je. Ikzelf heb het gelukkig niet mee hoeven maken en hoop het ook nooit mee te maken dat mijn ouders gaab scheiden, maar twee jaar terug zijn de ouders van mijn beste vriendin ook gescheiden. Heel vervelend allemaal, dus deed ik maar af en toe leuke dingen met haar zodat ze er even uit was (naar Movie park Germany bijvoorbeeld). Dus veel sterkte en als je het hele gebeuren even zat bent, gewoon een vriendin bellen en wat leuks gaan doen c;


    Happy Birthday my Potter!

    Cenation schreef:
    Oh wow... ik snap dat het een shock voor je is. Sterkte!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Square schreef:
    Oh, wat rot! Dat het vaker gebeurt betekent niet dat het niet toch iedere keer heel vervelend is, zeker voor de kinderen. Sterkte. :c


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dat moet echt een shock voor je zijn. Zelf herinner ik me niet zoveel meer van het moment dat mijn ouders besloten te scheiden (al was dat niet echt een moment, maar twee jaar), want ik was like vijf jaar of zo. Toch heb ik er nog steeds pijn van en hoewel ik weet dat het beter is zo, blijven zo'n dingen wel zeer doen.
    Sterkte ermee, want dit moet echt lastig voor je zijn!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Cenation schreef:
    Oh wow... ik snap dat het een shock voor je is. Sterkte!


    +


    26 - 02 - '16

    Lijkt me echt rot als het zo onverwacht komt. ;/ Ik heb wel gescheiden ouders, die ook 24 jaar bij elkaar waren, maar voor mij was het totaal geen schok dat ze uit elkaar gingen en wist ik ook dat het veel beter was. Ik had mijn vader nog doodnormaal gedag gezegd toen ik wegging alsof ik hem tijdens het avond eten nog zou zien.
    Dus ik voelde me er wel anders bij, maar Ik denk, dat als je de reden waarom ze scheiden hoort en er over een tijdje bij stil staat, alles stukje bij stukje op z'n plaats valt en alles langzaam aan weer beter gaat. Heel veel sterkte ermee.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Aaaawh, Ellen :C

    Ik vind het echt heel heel erg vervelend voor je en als je ooit met iemand wilt praten mag je me een berichtje sturen. Mijn ouders zijn ook gescheiden dus ik kan je, hopelijk, een beetje helpen. Hun scheiding was niet bepaald prettig en ook redelijk onverwacht. Het eerste wat ik op je hart wil drukken is dat het niet aan jou ligt. Echt niet. Dat is een van de dingen waar ik heel erg mee gezeten heb, ookal sloeg het helemaal nergens op.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 21:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cenation schreef:
    Oh wow... ik snap dat het een shock voor je is. Sterkte!


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Mijn ouders zijn gescheiden en dat is alles behalve leuk. Ik wou dat ik je iets positiefs kon toewensen, maar dat kan ik namelijk niet. De scheiding val namelijk altijd het zwaarst op de schouders van de kinderen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat rot voor je, helemaal dat het zo onverwacht komt. Het is niet leuk wanneer je ouders gaan scheiden. Lijkt me echt rot om te horen, helemaal als je dacht dat het goed ging tussen hen. Heel veel sterkte de komende tijd.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.