• Ik wilde voor het eerst in tijden weer verdergaan met mijn verhaal, en dus opende ik in mijn documenten het bestand met mijn aantekeningen. Het bestand stond er nog wel, maar ik kreeg een of andere melding dat hij het programma niet kon vinden. Ik probeerde een ander document te openen, maar dat gaf hetzelfde bericht. Ik kan niet meer bij mijn story's! D:
    Een groot deel van mijn aantekeningen heb ik op Q staan, maar het grootste en belangrijkste deel eigenlijk niet. Wat moet ik doen??


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb dat ook eens gehad, en ik moest gewoon Word opnieuw installeren..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Buckbeak schreef:
    Ik heb dat ook eens gehad, en ik moest gewoon Word opnieuw installeren..


    Ik keek op mijn computer en zag inderdaad dat Word er niet meer opstaat. Hoe moet ik dat opnieuw installeren dan? :x


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Heb ik ook eens gehad ,Maar toen was alles weg D:.Een paar keer is het me gelukt om het terug te krijgen.Pc opnieuw opstarten?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zou als eerste mijn computer afsluiten en weer opstarten. Of misschien opent hij wel nog als je met je rechtermuisknop op het bestand klikt en bij 'Openen met' een ander programma kiest dan je normaal gebruikt? Ik denk niet dat je je bestanden kwijt bent, maar dat er iets mis is met word of wat je dan ook gebruikt.
    Maar ik weet niet of dat echt zo is en of je hier iets aan hebt, want ik heb er niet zo veel verstand van, moet ik toegeven. Ik hoop in ieder geval dat je snel verder kunt schrijven.. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Defensive schreef:
    (...)

    Ik keek op mijn computer en zag inderdaad dat Word er niet meer opstaat. Hoe moet ik dat opnieuw installeren dan? :x


    Eehm, op internet? of je Windows Office-ding terug installeren?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Square schreef:
    Ik zou als eerste mijn computer afsluiten en weer opstarten. Of misschien opent hij wel nog als je met je rechtermuisknop op het bestand klikt en bij 'Openen met' een ander programma kiest dan je normaal gebruikt? Ik denk niet dat je je bestanden kwijt bent, maar dat er iets mis is met word of wat je dan ook gebruikt.
    Maar ik weet niet of dat echt zo is en of je hier iets aan hebt, want ik heb er niet zo veel verstand van, moet ik toegeven. Ik hoop in ieder geval dat je snel verder kunt schrijven.. :Y)


    Jeej, met 'Openen met' krijg ik het bestand in Wordpad! Bedankt, dit is dan een tijdelijke oplossing tot mijn pa thuis is en Word voor me kan installeren (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.