• Ja, hoi.
    Ik vroeg me af, kan je als je iets meldt [GB of PB] kiezen naar welke mod je het stuurt?
    Of anders komt mijn suggestie: Dat wel kiezen?
    Want ik had ook al dat topic van Mariko gezien, en ik weet nooit bij wie het terecht komt.
    Of ik ben gewoon heel dom.

    xx Juul


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Als ik een melding doe heb ik ook geen idee bij wie het terecht komt oO
    Ik weet niet precies hoe dat in zijn werk gaat x]


    ~

    Als ik een melding doe heb ik ook geen idee bij wie het terecht komt oO
    Ik weet niet precies hoe dat in zijn werk gaat x]

    Ik ook niet, daarom hoop ik op een antwoord hierop..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nou, als je een melding doet komt het in een apart deel voor de moderators te staan. De mod die de melding het eerste ziet, neemt de melding gewoon in behandeling. Het kan dus zijn dat ik hem behandel, maar het kan ook dat Krullie hem behandelt.
    Ik moet mijn woorden trouwens terugnemen. Jouw melding stond inderdaad in het melding-gedeelte. Maar doordat ik ook een PB van jou heb gekregen dacht ik dat je het aan mij persoonlijk gemeld had.
    Sorry daarvoor.


    Bored.

    Nou, als je een melding doet komt het in een apart deel voor de moderators te staan. De mod die de melding het eerste ziet, neemt de melding gewoon in behandeling. Het kan dus zijn dat ik hem behandel, maar het kan ook dat Krullie hem behandelt.
    Ik moet mijn woorden trouwens terugnemen. Jouw melding stond inderdaad in het melding-gedeelte. Maar doordat ik ook een PB van jou heb gekregen dacht ik dat je het aan mij persoonlijk gemeld had.
    Sorry daarvoor.

    Oké. Nu snap ik het.
    En het maakt niet uit, ik vond het alleen wel Kl*te voor je...
    Dus ik weet niet of mijn suggestie dan nog klopt.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42