• volgens mij heeft bill nepnagols..


    AAP

    Maar!!
    PinkKitty..
    Ik heb gewoon gelijjk!! :D
    Duhh! Waneer heb ik nu geen gelijk..xD
    Maar!!
    Bill is geloof ik een en al nep, tegenwordig :P


    Dunno ><

    Maar!!
    PinkKitty..
    Ik heb gewoon gelijjk!! :D
    Duhh! Waneer heb ik nu geen gelijk..xD
    Maar!!
    Bill is geloof ik een en al nep, tegenwordig :P


    tuurlijk ik spreek je niet tege , ik zou niet durven :O:D

    (...)

    ben je ook xP [/nee geintje]
    ik heb like altijd gewete da bill gay was [/eerlijk]

    (baby)
    Ike ook wel!
    Allow, ik heb ze leren kennen, omdat ik wouw weten, of bill wijf was of niet..xD
    Maar darna, was ik zoon gek mens, dat er van overtuigt was, dat bill hetro was.. xD
    Maar, ik was nog jong en onbevoegt..xD
    Nu praat ik zo onzin maar oke :P


    Dunno ><

    Ik spreek je tegen!
    Haha!
    Eigenlijk niet maar daar gaat het niet om.


    Life is hard and then we die

    Annick!!!!
    JIj mag mij niet tegenspreken!!!!!!
    want dat heeft tog geen zin, want ik heb tog wel altijd gelijk! :D


    Dunno ><

    (...)
    (baby)
    Ike ook wel!
    Allow, ik heb ze leren kennen, omdat ik wouw weten, of bill wijf was of niet..xD
    Maar darna, was ik zoon gek mens, dat er van overtuigt was, dat bill hetro was.. xD
    Maar, ik was nog jong en onbevoegt..xD
    Nu praat ik zo onzin maar oke :P


    whaha je praatte net als ik op sgool vandaag xP toen werd iedereen gek vn mij ;;
    gij gaat nu den euro aan den geliefde nicol schenken zodat den geliefde nicol een geliefde verrukkelijke wafel kan halen die den geliefde nicol heerlijk kan offeren aan sichself


    We can only learn to love by loving.

    weetje dit topic is 2 maand oud dus 2 maanden terug was bill nog hetero xD [/lullig]


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    (baby)
    Ike ook wel!
    Allow, ik heb ze leren kennen, omdat ik wouw weten, of bill wijf was of niet..xD
    Maar darna, was ik zoon gek mens, dat er van overtuigt was, dat bill hetro was.. xD
    Maar, ik was nog jong en onbevoegt..xD
    Nu praat ik zo onzin maar oke :P


    nu gaa ik een beetje dom lopen doen ik weet het maar heeft gij dat toegeven of niet :$

    (...)

    whaha je praatte net als ik op sgool vandaag xP toen werd iedereen gek vn mij ;;
    gij gaat nu den euro aan den geliefde nicol schenken zodat den geliefde nicol een geliefde verrukkelijke wafel kan halen die den geliefde nicol heerlijk kan offeren aan sichself

    Oww!!..xD
    Ike had vandaag, een luiheiddag, dnek ik.
    Maar waneer heb ik dat nu niet,, denk ik nu.. ><
    Maar ik ging zegeen, want je moest je bij nl voorstellen voor iets. aleen ik ben dom vandaag en ben vergeten waarvoor.

    Ike ben 13 jaar geleden als het 7de weereldwonder op aarden gezet. Je zal vast wel is van het 7de weereldwonder gehoorthebben, en dat ben ik dus.. Dus Nick,, gij moet naar 7de weereldwonderuisteren! want gij mag blij zijn dat daT 7DE WERELDWONDER TEgen jou LUISTERT. WANT ZIJ IS Veeel belankrijker dan jou, onezelheid!! :D

    Zowiets was het geloof ik..XD


    Dunno ><

    (...)

    nu gaa ik een beetje dom lopen doen ik weet het maar heeft gij dat toegeven of niet :$

    Wie Bill?!
    Bill heeft niet toegegeven dat hij Gay is..|XD
    Dan zou zijn weereld naar de knoppen gaan. en hij heeft het wel naar zijn zin, op dat wolkje van hem dnek ik :P


    Dunno ><

    (...)
    Wie Bill?!
    Bill heeft niet toegegeven dat hij Gay is..|XD
    Dan zou zijn weereld naar de knoppen gaan. en hij heeft het wel naar zijn zin, op dat wolkje van hem dnek ik :P


    dat weet ik dan ook weer :P

    weetje dit topic is 2 maand oud dus 2 maanden terug was bill nog hetero xD [/lullig]

    Arme bill..xD


    Dunno ><

    @Chan

    *ligt om beide berichten plat*


    We can only learn to love by loving.

    ik ben ook zo grappig he!! :D


    Dunno ><

    ik weet xP

    maar liefste ik moet gaan ;l
    blrgh kutmoeder
    ik ga ff seiken over hoe erg ik me verveel bij der xD

    bubai <3


    We can only learn to love by loving.