• Mensen weg gaan van Q. omdat ze ruzie hebben¬¬' ik wilde ook heel vaak weg,maar ben toch gebleven&ik vind het dan ook aandachttrekkerij als je dan weg gaat voor een zogenaamde ruzie die er niet is >.<


    Lalalalalalalala.

    ben ik mee eens. sommige gaan van Q om een kleine ruzie of om 1 ruzie. trek je,je daar niet zoveel van aan.

    ik vind het altijd heel jammer dat mensen weggaan, en zeker die ik aardig vind ofzo..


    Nvt

    ik heb geen ruzie maar er is iets wat wel op ruzie lijk voor mij

    Jaa dat vind ik idd echt heel erg uhmm.. zielig?!

    <3

    Jah, bij sommige ist égt ni nodig ^^ Tenzij 'ruzie' gwn een excuus is, en da ze eigelijk Quizlet gwn nimmer leuk vinde [Wa Ik Ni Zou Snappe ^^] :)


    007

    en de gene die weggaan laten ook veel mensen in de steek.
    maar er gaan de laatste tijd echt heel veel mensen weg om ruzie's of mensen die daardoor weg willen gaan. als jullie dat niet willen vind ik dat jullie geen ruzie's moeten maken.

    Mensjes mogen Q niet verlaten (huil)


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Sommige hebben wel goeie redenen, da tmoet je niet ontkennen en wat is er nu weer gebeurt.?!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik had gisteren nog ruzie met jou samen met mijn nicht (A)
    maar omg, als je weggaat vanwege een domme kleine DISCUSSIE!
    want eigelijk zijn da meer discussies dan ruzies, ale ja, weet ik veel eigelijk,
    da boeit mij allemaal ni!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    :O Dus ik trek aandacht?
    Ik ben het alleen beu dat myn vriendinnen telkens ruzie krygen en daar wil ik dus voor eens en voor altyd van af :)
    Maarja, ik al eerder gedreigt heb:
    Nog 1 ruzie voor rollen en ik peer hem!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    you're so right girl :3

    geghe x]


    Lalalalalalalala.

    MWHUHAHAHA (6)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Wees eerlijk; je overdreef nogal in dat topic over gestolen quizlets, niet waar?
    Patricia zit meer dwars dan jullie weten. Die 'ruzie' met Siham was alleen de druppel die de emmer deed overlopen.


    Bored.

    Wees eerlijk; je overdreef nogal in dat topic over gestolen quizlets, niet waar?
    Patricia zit meer dwars dan jullie weten. Die 'ruzie' met Siham was alleen de druppel die de emmer deed overlopen.


    het gaat niet over Patricia,maar over het ALGEMEEN(A)


    Lalalalalalalala.