• Ik heb een hele leuke nieuwe bikini gehaald: Zwart met allemaal gekleurde sunset bloemetjes erop. Ik heb er ook zo'n broekje overheen, die is zwart met 1 grote rode sunset bloem erop.
    Wilde ik even kwijt.^^

    Hoe ziet jullie bikini eruit?(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Bruin met schelpjes


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Cooool!
    Ehm ik heb een zeegroene met dingetjes erop(krul)
    En een witte met een vogel, en een blanco witte. Maar ik wil nog een paar nieuwe, want deze zijn al wat ouders.. ;x


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    donkergrijs met bloemen(ik weetniet maar denk ook wel sunset) heb vaak complimenten gehad!
    kheb ook nog 1tj die is geel met een grote appel achter bij het broekje en ook nog een appel bij het topje. (maar die doe ik alleen als reserve aan)


    You are the dream. I am the dreamer.

    Klinkt leuk (:

    Ik moet nog steeds een nieuwe kopen, haha. Ik heb nu een rode met witte stippen, maar die is te klein en vind ik niet leuk meer.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Sounds nice!
    Ehmm.. Ik heb een bruine en een witte met groen-achtige bloemen er op.. Maar ik wil een nieuwe..


    Fat chance.

    Zwart =')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Leuk :D
    Wit met gekleurde bloemetjes, maar ik moet weer een nieuwe. ^^


    Why should we live in a world so imperfect, if we can live in a world created by our dearest memories?

    Mijn twee favorieten komen van de Hunkemöller.
    Eentje is blauw met gouden versiersels, en de ander is met allemaal vrolijke kleurtjes.


    it's so empty living behind these castle walls

    Die van mij is gewoon zwart, lekker simpel.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    egt super awesome!
    groen met bruine slangenprint met pajetjes (die rare kleine rondjes)

    Een short met van die Hawaïaanse bloemetjes erop die tot mijn knieën komt en dan een paars bikini-topje. :3


    All this dampness is damp.

    Rood met witte bollen.

    zwart-wit gestreepte bandeau met een zwart broekje.


    We can only learn to love by loving.

    zwart met een roos :)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Zwart met felgekleurde bloemen.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.