• Haay iedereen,

    Ik heb sinds drie weken terug een nieuwe vriend,Hij is echt geweldig.
    Hij is lief,zorgzaam,eerlijk,grappig en nog veel meer.
    Iedereen zegt dat we een onwijs leuk stel zijn wat denken jullie?

    Foto

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 16:10 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Delirious schreef:
    Hoe kan ik zeggen wat ik van jullie vind als ik jullie niet ken? : D
    Ik vind het maar schijnheilig om zoiets te zeggen over mensen die je niet kent : D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ben ik de enige die vind dat hij er redelijk oud uit ziet voor jou?

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 18:46 ]


    -

    De foto ziet er wel cute uit. <3


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Beetje crappy kwaliteit, butyeah. Soms heb je niet wat beters bij de hand.
    @ 1967: Was ook mijn eerste indruk, overigens :']
    Ik ken jullie niet, maar zoiets straalt al dan niet af van jullie als jullie bij elkaar zijn. Ik vind elk stel dat zielsgelukkig met mekaar is leuk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Delirious schreef:
    Hoe kan ik zeggen wat ik van jullie vind als ik jullie niet ken? : D
    Ik vind het maar schijnheilig om zoiets te zeggen over mensen die je niet kent : D

    VampyreAngel schreef:
    As long as you're happy


    None but ourselves can free our minds.

    1967 schreef:
    Ben ik de enige die vind dat hij er redelijk oud uit ziet voor jou?


    ik ben 16 en hij is 17 over een half jaar word hij 18,Maar hij is best breed/gespierd dus.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Dat kan je niet vanaf een foto zeggen. Het is heel makkelijk om fake te doen op een foto. Als het goed voelt is het toch goed.
    Maar waarom vraag je het? Ik vind het een beetje vreemd dat als je zo gelukkig bent dat je dan van ons wilt weten hoe wij jullie vinden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ZeroGravity schreef:
    De foto ziet er wel cute uit. <3



    Dankje<3.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    MrsLovett schreef:
    Dat kan je niet vanaf een foto zeggen. Het is heel makkelijk om fake te doen op een foto. Als het goed voelt is het toch goed.
    Maar waarom vraag je het? Ik vind het een beetje vreemd dat als je zo gelukkig bent dat je dan van ons wilt weten hoe wij jullie vinden.


    Gewoon voor de fun :').


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Als jij hem leuk vind is het geen probleem, right?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik kan sowieso niet vanaf een foto zien of jullie een leuk/geweldig koppel zijn. En met of zonder dat ik je ken, je kunt het nooit helemaal weten. Veel koppels die o zo perfect lijken gaan uit elkaar omdat ze achter gesloten deuren heel anders zijn dan hoe de omgeving ze kent.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    CurlyBubbles schreef:
    De foto is niet zo duidelijk, maar dat maakt niet uit.
    Als jij hem leuk vind en hij jou ook is het goed he :D


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik dacht eerst dat het Rafael Nadal was. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind jullie wel leuk samen, al ken ik jullie allebei niet echt.... ;$