• Toen Epialthes en Ardaneus de magische ketting in elkaar zetten, stegen veel tovenaars, heksen, dreuzels en elven op. Ze werden meegevoerd naar de epische wereld Askroth, het voormalige thuis van de Askrothidae. Draken terroriseren deze wereld en de voormalige beschaving is grotendeels uitgeroeid.
    Ze gaan de wereld verkennen, ontdekken wat er met iedereen gebeurd is en een nieuw bestaan opbouwen.

    Het rollentopic
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Het nieuwe topic!

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.


    Personages:


    Ablaze Zealous Vivacious - 16 [Alicia]
    Aenea van Zwaarden - [Natas]
    Alaine Dylis Sneep - 14 [Jeffrey]
    Alassëa - 17 [Jeffrey]
    Ardaneus - oud [Jeffrey]
    Assa Guðmundsdóttir - 16 [Natas]
    Brian - 17 [Natas]
    Claire Sneep - 16 [Rosanne]
    Daisy Sneep - 16 [Jeffrey]
    Damien Le Roy – 17 [Alicia]
    Daniel Potter - 16 [Marjanne]
    Emmy Sneep - 16 [Rosanne]
    Epialthes - oud [Natas]
    Eva van Eden - oud [Maartje]
    Gaara - 18 [Natas]
    Hermes - oud [Jeffrey]
    Ignatius Sneep - 17 [Jeffrey]
    Li Zhaijian - 16 [Alicia]
    Luuk - 24 [Natas]
    Megan Sneep - 16 [Rosanne]
    Moon Desrosiers - 20 [Natas]
    Nick [Natas]
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 [Alicia]
    Quinn' Odius - 16 [Alicia
    Sloane – 16 [Natas]
    Sykes Vengeance - 3000 [Natas]
    Van Madden [Alicia]
    Viktor – 65 [Jeffrey]
    Zet - 3000 [Alicia]
    Zoë Zhaijian - 16 [Alicia]




    Het kan handig zijn om Het Epische Verhaal te lezen voor de background stories van bepaalde personages.
    Het kan handig zijn om Askroth : Ver van Huis te lezen voor de background story van Askroth.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 22:02 ]

    MT. *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    jeej

    En ik maar denken dat ik veel gemist had.... :P


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Dat is een dag geleden, Ablaze. De verzengende hitte hier neemt mijn eetlust niet bepaald weg,' reageerde Assa.
    Ze had hem liever willen negeren, maar wist dat dat bij Ablaze toch een onbegonnen zaak was en hij daardoor alleen maar vervelender werd.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'De liefde van zijn leven doden,' stelde Epialthes verbaasd vast. 'Staat dat niet gelijk aan het doden van Ignatius zelf?'
    Hij hield Ignatius al best een tijd in de gaten en als hij overeenkomst tussen hen moest aanwijzen, zou hij gaan voor het feit dat ze meer van zichzelf hielden dan van welk aards wezen dan ook. Dat maakte hen sterker dan vele anderen, die zichzelf ketenden door constant te vrezen voor het leven van hun liefjes.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Megan zweeg een tijdje en verbrak na een tijdje de stilte. 'Ik wil niet terug. Ik hoef Li en Moon niet te zien. Het is te pijnlijk.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Maar je hebt je honger nog niet gestild,' zei hij en hij pakte haar hand vast die zorgvuldig was teruggeplaatst. 'Hunkerde je soms naar iets anders?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Je zult ermee moeten leren omgaan,' antwoordde Sykes. 'Je kunt niet als een kluizenaar gaan leven omdat je bang bent hen tegen te komen.'
    Hij begreep dat het pijn deed, maar als ze daar aan vast bleef houden, zou ze niet verder geraken in het leven.
    'Misschien loop je iemand anders tegen het lijf die je hart sneller doet kloppen. Je weet het maar nooit.'

    -
    Het einde van de middag was al aangebroken toen Nick Alaine vond.
    'Ik heb deze hele nieuwe wereld afgestruind om je te vinden,' zei hij. 'Waar heb je uitgehangen? Ik was al bang dat je iets overkomen was.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Er waren veel ruïnes in het dorp, maar de meeste huisjes waren nauwelijks meer bewoonbaar. Natuurlijk kon hij het met behulp van zijn toverstaf opknappen, maar dat zou hem veel tijd kosten. Hij was immers geen erg goede tovenaar en omdat hij nooit naar school geweest was, waren er heel veel spreuken die hij niet wist. Hij kende talloze manieren om anderen uit te schakelen, maar dat was eigenlijk de enige categorie spreuken waar hij in uit blonk.
    De meeste huisjes die er nog een beetje leefbaar uit zagen, waren al door anderen geclaimd en eigenlijk was Gaara op zoek naar een plek waar verder geen anderen waren. Hij hoefde niet helemaal losgesneden van de anderen te wonen, gezien hij met hen makkelijker kon overleven dan zonder hen, maar hij hoefde niet te midden van al die spanningen te zitten, want iedereen hier leek wel een appeltje met iemand te schillen te hebben.
    Achter een grote stapel stenen, restanten van wat eens een stadsmuur was geweest, vond hij een gebouwtje dat overeind stond. Er was geen dak meer, dus dat zou hij zelf moeten creëren. Als hij wist hoe.
    Hij wist dat Claire hem wel wilde helpen, maar had haar maar even met rust gelaten zodat ze samen met haar zusje een plaats kon vinden om te wonen. Ze zat vast niet langer op zijn gezelschap te wachten nu er zoveel anderen waren en hij probeerde zichzelf ervan te overtuigen dat ze ook hun bescherming kon genieten als er weer zo'n draak kwam aan vliegen. Hij huiverde onwillekeurig toen hij haar uit elkaar gerukte lichaam voor zich zag en hoopte van harte dat het een angst was die nooit werkelijkheid zou worden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik betwijfel het,' zei Megan. 'Ik heb in mijn leven van twee mannen gehouden. Dat vind ik al behoorlijk wat. Echte liefde is moeilijk te vinden.'

    [ bericht aangepast op 14 nov 2014 - 15:57 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Noha was blij dat Sloane er was. Ze maakte zich nuttig door anderen van voedsel te voorzien en toen alles was uitgedeeld en ze de restanten zorgvuldig had opgeborgen met haar toverstok, gingen ze aan de tafel van het Askrothiaanse huisje zitten.
    Noha bekeek Sloane een tijdje aandachtig en zei toen: 'Li is er ook.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Sykes haalde zijn schouders op. 'Als je al iemand hebt, dan kijk je niet meer verder. Nu liggen de zaken anders.'
    Hij was absoluut geen expert op liefdesgebied, maar hij had lang genoeg geleefd om te weten dat hij gelijk had. Toen Aenea Brians hart vertrapte, had het lang geduurd voordat hij zich weer durfde open te stellen, maar hij had de liefde daarna teruggevonden en nu hij over haar heen was, wist hij dat het slecht een kwestie van tijd was voordat hij zij zichzelf de tijd gunde om verder te kijken dan zijn overlevingsinstincten momenteel toelieten.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Echt waar?' reageerde ze verwonderd. 'Waar is hij dan?"
    Li en Noha waren, tot Li's dood, vaak bij elkaar in de buurt geweest en het was een beetje apart dat dat niet zo was nu hij eindelijk was teruggekeerd uit de dood, want Sloane wist dat Noha hem vreselijk gemist had.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Niha zuchtte.
    'Vast bij zijn vriendin en nee, het is niet Megan.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Oh.'
    Sloane was een beetje verbaasd om dat te horen. Niet omdat hij niet met Megan was, want Megan was met iemand anders getrouwd na zijn dood. Maar wel dat Li - ondanks zijn dood - blijkbaar iemand anders had gevonden.
    'Is Megan hier niet?'


    Every villain is a hero in his own mind.