• Hoe ziet voor jou de ideale jongen eruit?
    Mijne: bruin haar - bruine ogen - kan een instrument bespelen (+zingen) - romantisch - lief - handsome - grappig en kan je goed mee praten - stiekem is 't ook wel sexy als een jongen rookt (vind ik) - mooie lach

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 21:25 ]


    live the life you love

    Ik heb nog geen beeld van mijn perfecte vriendje.

    Mogen perfecte meisjes ook vermeld worden? :P

    Zo ja, dan eigenlijk alleen iemand met wie ik lol kan hebben en die in ieder geval niet echt dik is. Lang rood haar en groene ogen doen echter ook geen kwaad :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Zwart lang krullend haar, groen/grijze ogen,blanke of getinte huid, lief, rustig, kent het leven zoals ik het kent, respectvol, emotioneel


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Kleine zwarte krulletjes, mooie glimlach. Goede kledingstijl, en een leuk innerlijk. Of wacht, ik beschrijf nu gewoon mijn crush :')


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    (&&^$^*()*^$
    Nu heb ik alleen zin om een jongen neer te knallen, en hell yes dat ik raak schiet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Een perfecte jongen ga je sowieso niet krijgen, daar ben ik al achter ^^
    Hetgene dat mijn vriendje moet en zal hebben, is humor.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Raiskattiin schreef:
    Kleine zwarte krulletjes, mooie glimlach. Goede kledingstijl, en een leuk innerlijk. Of wacht, ik beschrijf nu gewoon mijn crush :')

    Ahaha, echt he. Ik deed dat ook..


    live the life you love

    Colors schreef:
    Ik heb nog geen beeld van mijn perfecte vriendje.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Donkerhaar, blauwe ogen, langer dan ik, lief, grappig, geen watje.


    We can't spend our lives waiting to live.

    mijn vriendje :p
    dus, bruine krullen, bruin-groene ogen, hi-la-risch, slim, een klein beetje rebels, draagt te grote kleren en is ongeloooooflijk lief voor me.


    ask her if she wants to stay a while

    Zwart haar, donkere ogen, lichte huid (niet lelijk licht maar mooi), mooie handen (lach me niet uit dat eis ik gewoon, hij moet geen lelijke nagels hebben), beetje lang, niet mager maar ook niet overdreven gespierd, lief, trouw, goede muzieksmaak.
    omg ik heb verkering met een nerd


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    grapefruit schreef:
    Zwart haar, donkere ogen, lichte huid (niet lelijk licht maar mooi), mooie handen (lach me niet uit dat eis ik gewoon, hij moet geen lelijke nagels hebben), beetje lang, niet mager maar ook niet overdreven gespierd, lief, trouw, goede muzieksmaak.
    omg ik heb verkering met een nerd


    Oh daar geef ik je zo gelijk in, ik vind het echt niet kunnen als jongens lelijke nagels hebben. Ik vertel het ze dan ook gewoon.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Mijn crush.

    Blond halflang warrig haar, lieve groene ogen, cheeky lach, gespierde armen, muzikant.

    ;DD

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 21:30 ]


    ars moriendi

    Raiskattiin schreef:
    (...)

    Oh daar geef ik je zo gelijk in, ik vind het echt niet kunnen als jongens lelijke nagels hebben. Ik vertel het ze dan ook gewoon.


    Dank je!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn perfecte vriendje bestaat niet denk ik, maar nu ik toch aan het fantaseren ben; bruin haar, blauwe ogen of groene ogen, groter dan mij, verzorgd, niet-roker, romanticus, avontuurlijk, niet te lang haar, geen zeurder, en goede kledingstijl (;


    Ik haat meelopers.