• hoe kunnen artiesten nou nooit is een puistje hebben ofzo?
    ik weet wel dat ze foundation hebben maar je hebt er toch ook wel is meerdere. kijk bijvoorbeeld naar th of justin bieber toen ze nog 16 waren enz. dan ben je midden in de puberteit en dan heb je geen puistje niks noppes nada. okee klinkt dit gek? ik vind het gewoon heel raar!
    dat moest er effe uit:$

    Edit: ik heb ook nooit echt last van puistjes en ik verzorg het eigenlijk niet echt ik doe er alleen nachtcréme op en dachtcréme maarja het is geluk hebben, maar wel toevallig dat elke beroemdheid geluk heeft!

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 20:28 ]


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Gewoon goed je huid verzorgen?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Puistenkoppen worden door de muziek/film industrie doorgaans niet knap genoeg gevonden om bekend te worden.
    That's why.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Photoshop? Nee jk, geluk gehad?


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Mwhaha, heb je the Best Off CD met die interviews erbij? Daar heb je een zo'n interview met Gustav, moest je hem gezien hebben, weet je meteen dat dat niet waar is. Iedereen heeft puistjes, maar foundation doet op die mensen gewoon meer dan je denkt, volgens mij.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Of ze verzorgen hun huid goed, of ze laten het weg werken met make-up. Bij een fotoshoot worden de puistjes eruit geshopd.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 18:56 ]

    Je huid goed verzorgen helpt een groot deel, maar niet alles he ;p

    Hmm, omdat de andere mensen (zoals gezegd) niet knap genoeg worden gevonden en gewoon veel make-up én photoshop? ;]

    + Sommige mensen hebben gewoon het geluk dat ze er never nooit last van hebben [:

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 18:59 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Als het opgenomen is, zie je het bijna niet meer.
    Ze ondergaan waarschijnlijk ook peperdure behandelingen en als ook die niet aanslaan, worden ze gewoon niet bekend.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb ook nooit puistjes? Heb ze ook nooit gehad, dusja.. En bij artiesten worden ze vaak weggewerkt.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Kalypso schreef:
    Puistenkoppen worden door de muziek/film industrie doorgaans niet knap genoeg gevonden om bekend te worden.
    That's why.


    No growth of the heart is ever a waste

    make-up,photoshop en selectie. Mensen met een slechte huid komen niet zo snel in die tak van de muziek wereld terecht(meestal in de niet populaire tak wel). Als ze er een hebben worden ze weg gewerkt door make-up en photoshop.
    Eigenlijk best heel slecht.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 19:16 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Kalypso schreef:
    Puistenkoppen worden door de muziek/film industrie doorgaans niet knap genoeg gevonden om bekend te worden.
    That's why.

    Cameron Diaz heeft een probleemhuid, serieus.


    Ik ben gemeen xoxo

    Als een camera op iemand gericht is doen ze dat meestal ook zo dat het licht precies goed valt, en je de oneffenheden minder goed kan zien ^.^


    JDN.

    Joszie schreef:
    Als een camera op iemand gericht is doen ze dat meestal ook zo dat het licht precies goed valt, en je de oneffenheden minder goed kan zien ^.^


    Haha, dat is waar ook! Dat had ik ooit ergens gelezen, wel slim [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ze hebben echt wel een puistje of wat dan ook. Ze verstoppen het gewoon achter een hele dikke laag foundation!

    Dikke make-up lagen gebruiken :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.