• hoe kunnen artiesten nou nooit is een puistje hebben ofzo?
    ik weet wel dat ze foundation hebben maar je hebt er toch ook wel is meerdere. kijk bijvoorbeeld naar th of justin bieber toen ze nog 16 waren enz. dan ben je midden in de puberteit en dan heb je geen puistje niks noppes nada. okee klinkt dit gek? ik vind het gewoon heel raar!
    dat moest er effe uit:$

    Edit: ik heb ook nooit echt last van puistjes en ik verzorg het eigenlijk niet echt ik doe er alleen nachtcréme op en dachtcréme maarja het is geluk hebben, maar wel toevallig dat elke beroemdheid geluk heeft!

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 20:28 ]


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik denk dat de magie van photoshop er ook mee te maken heeft maar als je bedoelt zoals je ze live ziet op een concert en vrij goed zicht hebt en dan niets ziet... Dan heb ik geen idee


    All my life I've been waiting for something that never came.

    Één woord: visagiste. Lijkt mij...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dikke make-up lagen en als iets gefilmd word ofzo dan valt het sowieso minder op! (:


    -

    Vida schreef:
    Gewoon goed je huid verzorgen?


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb dat ook nooit hoor, haha. Ja heel af en toe eentje, maar bij sterren wordt dat gewoon weg gehaald.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 22:34 ]


    live the life you love

    Ecanus schreef:
    Ik heb ook nooit puistjes? Heb ze ook nooit gehad, dusja.. En bij artiesten worden ze vaak weggewerkt.

    Nu benijd ik je (cat)


    Let it come and let it be

    Visagie, hele goede visagie. En het heeft echt niks te maken van 'mensen met een slechte huid worden niet beroemd' blaaaaablabla
    Er zitten super sterke regels aan zulke dingen. Als Taylor Swift bijvoorbeeld een puistje heeft, word er van haar geeist dat ze er afblijft totdat haar visagiste zegt dat zíj er iets aan gaat doen.
    Het heeft echt geen ene flikker te maken met goede of slechte huid. Sommige sterren hebben vreselijke acne, en daar is ook niks te zien van, visagie :')

    photoshop, goede visagie etc.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik ben bijna zeventien en heb hoogstens vijf puistjes gehad.


    To infinity and beyond •

    Make-up?


    As travars

    Het zijn gewoon lucky mtf'ers.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb ook nooit puisten x)
    Maar make-up doet ook echt wonderen. En op foto's natuurlijk fotoshop.


    Felix

    Goed verzorgen, en ze hebben heus wel puisjes waar ze waarschijnlijk make-up over doen tijdens optreden. Maar volgens mij heb ik wel ooit een foto van Justin Bieber gezien waar hij een puistje had.


    <3

    ehm.. ik heb er ook geen last van (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik heb al vaak artiesten gezien met puistjes
    Oh Alex :'D Die was nog eens unpoppable ook.