• Hoe ziet voor jou de ideale jongen eruit?
    Mijne: bruin haar - bruine ogen - kan een instrument bespelen (+zingen) - romantisch - lief - handsome - grappig en kan je goed mee praten - stiekem is 't ook wel sexy als een jongen rookt (vind ik) - mooie lach

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 21:25 ]


    live the life you love

    Oei haha.

    Ja, bruin blond achtig haar. Kleur ogen maakt niet zo uit, als er maar een twinkel inzit! Ehm, ja lief, beetje gespierd, begrip vol en goed kunnen luisteren, gitaar spelen :P haha, ehm casual of skaterstijl beetje, maakt me niet zoveel uit. Beetje knap xD Maakt niet zoveel uit! Als ie maar lief en begripvol is!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Liefst een kop groter dan ik, mag ook nog wel wat langer. Dun, maar een beetje gespierd, altijd warme handen, niet te korte haren. Een egale huid en het liefst stoere maar ook schattige trekjes in zijn gezicht. En ogen waar je in weg kunt kijken...
    Verder maakt het me echt niets uit. Innerlijk is dan natuurlijk weer een ander verhaal, maar goed.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Een jongen die er mooi uit ziet. Dus verzorgd, goed in evenwicht, lekker stevig maar niet dik en een superleuke uitstraling heeft. En natuurlijk moet hij een superleuk karakter hebben, ik moet lekker met hem kunnen lachen en hij kan met me omgaan, want ik ben een moeilijk persoon.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    C18 schreef:
    (&&^$^*()*^$
    Nu heb ik alleen zin om een jongen neer te knallen, en hell yes dat ik raak schiet.

    Ik heb dat ook, maar dat heb ik de helft van de tijd, lol.

    Maar om even de vraag te beantwoorden; ik weet het niet, ik heb nogal een aparte smaak daarin (ook in meisjes trouwens), zo vind ik beide leuk met sarcastische humor, aparte dingen die ze kunnen en vind ik rood haar heel mooi. (krul)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Colors schreef:
    Ik heb nog geen beeld van mijn perfecte vriendje.


    Hope goes lost but never dies.

    Marleen is mijn perfecte jongen, en hung is mijn perfecte meisje ;$!

    Jk. Marleen is natuurlijk het perfecte meisje.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 21:43 ]


    We're all mad here.

    Something like this? :9~



    Njeh grapje, nou ja... (A)
    Ik val altijd op jongens met bruin of zwart haar, groen of bruine ogen, normale lengte (dus niet overdreven lang of heel klein), vaak een paar jaar ouder dan mij, tattoo's, stoere stijl (beetje rock-achtig, leren jacks, wijde of juist skinny jeans, band shirts/hemden of gewoon stoere shirts/hemden) maar toch ook stylish (wat ik persoonlijk heel mooi vind is een wit hemd met een zwart colbertje erop :9~)

    En natuurlijk een goed innerlijk! Je moet er mee kunnen lachen, hij hoeft echt niet altijd serieus te zijn... Hij moet lief zijn maar toch ook wel een beetje stoer, met hem kunnen praten en hem kunnen vertrouwen.

    En of hij nou rookt of niet dat maakt mij niks uit! Ik heb niks tegen rokende jongens, ik rook zelf ook af en toe (niet heel vaak of veel) dus :]

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 21:59 ]


    dream, dare, fly!

    Qua uitverlijk weet ik t niet ;p
    Maar t moet wel iemand zijn waar je goed mee kan praten, leuke humor, lief en zorgzaam. Waarschijnlijk vergeet ik nu een hele boel maargoed x']


    Inspiration can hit you any time

    Liefst zwart of bruin haar, ofwel met een bles zo voor de ogen (allee, niet echt VOOR de ogen maar je snapt me wel xd) of gewoon met gel omhoog, schattig, lief, iemand die grappig is maar ook serieus kan zijn. En die leuk vind gewoon om wie ik ben.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 22:25 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Volgens mij heb je Zaynster beschreven, hoewel hij geen instrument kan bespelen, but oh well xd.
    Mijn perfecte jongen (of meisje, want je weet maar nooit) is iemand die er perfect uitziet op de manier dat hij/zij is en iemand is die van me houdt. Meer heb ik niet nodig.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik heb geen type of een perfecte jongen eigenlijk. Als ik iemand leuk vind, dan vind ik 'm leuk. Blond, bruin, zwart ... Als het bij hem past dan is het wel oké.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Marjolein: Ik val alleen op blond.
    Yvonne: Op bruin & blond & zwart.

    mijn perfecte jongen is m'n vriend =)


    hihi.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Bruin haar, een beetje een sportieve stijl. Hij moet ook wat groter dan mij zijn (maar dat is niet moeilijk) en wat ouder.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bruin/blonde haren. Leuke kledingstijl. Mooie ogen, lieve lach. Romantisch en iemand waar je op kunt bouwen. (:


    To infinity and beyond •