• Ik heb het over John Mayer. Van alle artiesten die ik ken (behalve misschien Bon Jovi) kan ik alleen zijn liedjes blijven luisteren en er zoveel plezier aan blijven beleven! Ik ben werkelijk gewoon verslaafd aan hem; hij heeft een prachtige stem, charisma, zijn liedjes zijn zò mooi! Soms vraag ik me echt af hoe het mogelijk is voor iemand om zo getalenteerd te zijn.
    Hij is sowieso mijn meest favoriete artiest.
    Al zijn liedjes spreken echt tot mij en ik kan me in elk liedje terugvinden. Alle gevoelens en daden zijn zo mooi beschreven, het is gewoon onmogelijk dat er mensen zijn die er niet van houden, lijkt het dan.
    Ik ben gewoon verliefd op hem op alle mogelijke manieren, hihi. :3



    Bij welke artiest(en) hebben jullie ook zo'n gevoel? (:


    Where there is a sea there are pirates...

    hij is idd echt heel goed, ik heb een favoriet van hem alleen ben ik de naam ff vergeten:$:$:$:$:$

    Ik vind hem echt goed! Mijn favoriete liedjes van hem zijn Slow Dancing in a Burning Room en Assassins. En zijn gitaarspel vind ik zo mooi, zeker de solo in Edge of Desire ;D Ik heb het begin van de solo voor mijn mama geleerd, omdat dat haar lievelingsliedje is ^^ maar toen heb ik mijn gitaar verkocht D:
    Maar bij hem heb ik zo'n gevoel.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 19:11 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    John Mayer is inderdaad geweldig! Hij staat ook zeker bij mijn favo artiesten! :]

    Ik heb dat bij 30 Seconds To Mars :9~


    dream, dare, fly!

    John Mayer is inderdaad echt super ja :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    John Mayer is inderdaad geweldig! Vooral akoestisch is hij geweldig. Hij heeft zo'n mooie stem enzo, hij is echt geweldig!
    En ik heb dat ook bij Muse. Ik raak het luisteren bij hen nooit beu, ik vind ze zo geweldig; de teksten, de muziek, alles. _O_

    Ik vind ook dat hij veel mooie nummers heeft en een prachtige stem. Maar ik ben te veel een Taylor Swift fan om fan van hem te kunnen zijn, na hoe hij met haar is omgegaan. En dan dat duet, heeft John nooit begrepen dat je bij een duet samen hoort te zingen, in plaats van je vriendin als achtergrondzangeresje te gebruiken?

    Oh, en ik heb trouwens zo'n mooi gevoel bij Taylor Swift en The Script <3


    “Love is a contradiction.”

    Archibald schreef:
    Ik vind ook dat hij veel mooie nummers heeft en een prachtige stem. Maar ik ben te veel een Taylor Swift fan om fan van hem te kunnen zijn, na hoe hij met haar is omgegaan. En dan dat duet, heeft John nooit begrepen dat je bij een duet samen hoort te zingen, in plaats van je vriendin als achtergrondzangeresje te gebruiken?

    Oh, en ik heb trouwens zo'n mooi gevoel bij Taylor Swift en The Script <3

    Taylor is inderdaad heel goed. Maar ik was pas heel laat fan van haar, ik was eerst fan van John... Dus ja, hij is in dat opzicht inderdaad een klootzak, ik weet niet wat hem telkens weer bezielt.


    Where there is a sea there are pirates...

    Slow dancing in a burning room is een mooie.
    Bij Adele heb ik zo'n gevoel.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Gravity vind ik prachtig (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    The Heart Of Life van hem wil ik op mijn begrafenis c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Er is een JohnMayer straat in mijn buurt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Prim schreef:
    Er is een JohnMayer straat in mijn buurt

    Omg, awesome xd


    all I want is the taste that your lips allow

    Haha, dat heb ik met Owl City.

    Persoonlijk vind ik John Mayer niet veel aan.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Awesome!


    I´m nothing special.

    Ik heb dat met Mika. :3


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''