• Heb besloten om tóch naar Dutch Comic Con te gaan (jaja, jullie hebben mij enigszins overgehaald ;))!
    Nu is mijn vraag:

    Wat is een goede, maar vooral makkelijke cosplay? Dit word namelijk de eerste keer dat ik ga cosplayen, en ik heb hier nog weinig ervaring mee en wil niet in iets duurst investeren als het eindelijk toch niet iets voor mij blijkt te zijn.

    Een idee die ik in mijn hoofd had, was geheim agente. Zwarte kleding, vuil op je gezicht, misschien wat nepbloed, haar door de war, etc.
    Ik ben een gignatische Marvel (en ook Agents of SHIELD) fan, dus dat kon wel iets worden!

    Iemand nog andere ideeën?

    Ik doe zelf X-23, ook mijn eerste keer. :Y) Da's een behoorlijk simpele, dus ik ben er blij mee! Succes met zoeken. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ugh, ik heb hetzelfde probleem. Ik zou best graag als Delsin Rowe willen (dit is ook mijn eerste keer), maar zijn costume is zo duur en zelf maken zal waarschijnlijk moeilijk gaan. :')

    Maak anders een lijstje van je favoriete characters die niet al te moeilijk zijn om te cosplayen en probeer er dan een te kiezen?


    Caution first, always.

    Twisty schreef:
    Ik doe zelf X-23, ook mijn eerste keer. :Y) Da's een behoorlijk simpele, dus ik ben er blij mee! Succes met zoeken. :3


    Heb even plaatjes gezocht, is mij persoonlijk wat te bloot (ben niet heel zeker over mijn lichaam), maar ze heeft onwijs vette kleding en stijl!

    Delsin:
    Dat is inderdaad een goed idee! Ik heb ook gekeken naar zelf maken (lees: mams lief aankijken), maar dat is erg veel werk, iets wat ik er voor de eerste keer nog niet voor over heb ;').
    Zat te denken aan avatar, maar al mijn favo-karakters hebben zulke moeilijke kleren :\

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 17:37 ]

    Ik heb echt geen idee... Het enige kostuum dat ik heb dat erbij past, is van de Borg, haha. Maar dat is sowieso een enorm moeilijk kostuum om te maken.
    Misschien iets van The Walking Dead?


    Your make-up is terrible

    Delsin schreef:
    Ugh, ik heb hetzelfde probleem. Ik zou best graag als Delsin Rowe willen (dit is ook mijn eerste keer), maar zijn costume is zo duur en zelf maken zal waarschijnlijk moeilijk gaan. :')

    Maak anders een lijstje van je favoriete characters die niet al te moeilijk zijn om te cosplayen en probeer er dan een te kiezen?

    Dat had ik met Harley Quinn. :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    TheWalkingFret schreef:
    (...)

    Heb even plaatjes gezocht, is mij persoonlijk wat te bloot (ben niet heel zeker over mijn lichaam), maar ze heeft onwijs vette kleding en stijl!

    Delsin:
    Dat is inderdaad een goed idee! Ik heb ook gekeken naar zelf maken (lees: mams lief aankijken), maar dat is erg veel werk, iets wat ik er voor de eerste keer nog niet voor over heb ;').
    Zat te denken aan avatar, maar al mijn favo-karakters hebben zulke moeilijke kleren :\

    Hmmm... Misschien een personage met een hele herkenbare outfit? Iedereen zal bijvoorbeeld een Castiel of Sherlock cosplay herkennen en toch hebben die personages hele normale kleding aan. c;


    Caution first, always.

    Delsin schreef:
    (...)
    Hmmm... Misschien een personage met een hele herkenbare outfit? Iedereen zal bijvoorbeeld een Castiel of Sherlock cosplay herkennen en toch hebben die personages hele normale kleding aan. c;


    Hmmm, dat is ook een goeie! Ik ben geen fan van hun, maar misschien weet ik iets/iemand te bedenken ;')

    Delsin schreef:
    Ugh, ik heb hetzelfde probleem. Ik zou best graag als Delsin Rowe willen (dit is ook mijn eerste keer), maar zijn costume is zo duur en zelf maken zal waarschijnlijk moeilijk gaan. :')

    Maak anders een lijstje van je favoriete characters die niet al te moeilijk zijn om te cosplayen en probeer er dan een te kiezen?
    Ik had zijn kostuum voor 90 euro ong gevonden op Etsy
    Was ook aan het twijfelen om die te kopen, haha.


    I live for the applause, you will die for it.

    Misschien is Black Widow wat voor je.


    I live for the applause, you will die for it.

    Sterben schreef:
    (...)Ik had zijn kostuum voor 90 euro ong gevonden op Etsy
    Was ook aan het twijfelen om die te kopen, haha.

    Oh awesome, dat is wel wat goedkoper dan wat ik gevonden had. Still, het verzenden is zo duur. :c


    Caution first, always.

    Onesies zijn denk ik het makkelijkst, haha.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Delsin schreef:
    (...)
    Oh awesome, dat is wel wat goedkoper dan wat ik gevonden had. Still, het verzenden is zo duur. :c
    Volgens mij ongeveer 110 euro bij elkaar.
    Delsin hnggg
    En deze is nog goedkoper , maarja liever de bovenste amiright

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 19:55 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Sterben schreef:
    (...)Volgens mij ongeveer 110 euro bij elkaar.
    Delsin hnggg
    En deze is nog goedkoper , maarja liever de bovenste amiright

    Ughh, zo nice. c; Het punt is dat ik eigenlijk alleen echt het jasje nodig heb, want de rest heb ik zelf al of ik kan het makkelijk kopen. Op Insert Coin kan je het allemaal los van elkaar bestellen en dan is dat op zich nog wel te doen.
    I have a mighty need.


    Caution first, always.

    Dunk schreef:
    Onesies zijn denk ik het makkelijkst, haha.



    haha, sexy hoor, iets te sexy voor mij! Ben veel te bang dat mijn figuur daar te goed in uit komt ;')

    TheWalkingFret schreef:
    (...)

    haha, sexy hoor, iets te sexy voor mij! Ben veel te bang dat mijn figuur daar te goed in uit komt ;')

    Haha snap ik! Ze zijn wel lekker warm en fluffy. :3


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."