• Heb besloten om tóch naar Dutch Comic Con te gaan (jaja, jullie hebben mij enigszins overgehaald ;))!
    Nu is mijn vraag:

    Wat is een goede, maar vooral makkelijke cosplay? Dit word namelijk de eerste keer dat ik ga cosplayen, en ik heb hier nog weinig ervaring mee en wil niet in iets duurst investeren als het eindelijk toch niet iets voor mij blijkt te zijn.

    Een idee die ik in mijn hoofd had, was geheim agente. Zwarte kleding, vuil op je gezicht, misschien wat nepbloed, haar door de war, etc.
    Ik ben een gignatische Marvel (en ook Agents of SHIELD) fan, dus dat kon wel iets worden!

    Iemand nog andere ideeën?

    Ik doe zelf X-23, ook mijn eerste keer. :Y) Da's een behoorlijk simpele, dus ik ben er blij mee! Succes met zoeken. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ugh, ik heb hetzelfde probleem. Ik zou best graag als Delsin Rowe willen (dit is ook mijn eerste keer), maar zijn costume is zo duur en zelf maken zal waarschijnlijk moeilijk gaan. :')

    Maak anders een lijstje van je favoriete characters die niet al te moeilijk zijn om te cosplayen en probeer er dan een te kiezen?


    Caution first, always.

    Twisty schreef:
    Ik doe zelf X-23, ook mijn eerste keer. :Y) Da's een behoorlijk simpele, dus ik ben er blij mee! Succes met zoeken. :3


    Heb even plaatjes gezocht, is mij persoonlijk wat te bloot (ben niet heel zeker over mijn lichaam), maar ze heeft onwijs vette kleding en stijl!

    Delsin:
    Dat is inderdaad een goed idee! Ik heb ook gekeken naar zelf maken (lees: mams lief aankijken), maar dat is erg veel werk, iets wat ik er voor de eerste keer nog niet voor over heb ;').
    Zat te denken aan avatar, maar al mijn favo-karakters hebben zulke moeilijke kleren :\

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 17:37 ]

    Ik heb echt geen idee... Het enige kostuum dat ik heb dat erbij past, is van de Borg, haha. Maar dat is sowieso een enorm moeilijk kostuum om te maken.