• Mijn neefje van 5 is bij aan het logeren, en zit lekker op de bank chips te eten, ineens doet ie z'n kotgeluid of iets, dus ik schrok me rot en wou hem al mee sleuren naar de wc, maar bleek dat het een grapje was, nou ik kon er echt niet omlachen, ik schrok me echt rot..
    Dus hij lacht alleen, maar ik maak het duidelijk dat het geen leuk grapje is..
    AChteraf kan ik er wel om lachen hoor,maar toch ik schrok me rot, omdat hij soms z'n heel chips in neemt en er niet op kouwt.. xD

    Van wie heeft ook zulke leuke neefjes, of nichtjes??

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 20:39 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Lol ik vind het wel grappig, maar kan aan mij liggen

    Ik vind 't ook wel grappig :'D
    Maar mijn neefje is meer onhandig, hij heeft laatst zijn neus gekneust door het optillen van een mini-trampoline, en hij is 1 1/2 O.o


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vida schreef:
    Ik vind 't ook wel grappig :'D
    Maar mijn neefje is meer onhandig, hij heeft laatst zijn neus gekneust door het optillen van een mini-trampoline, en hij is 1 1/2 O.o


    aaahw zielig, nou mijn neefje kan ook erg onhandig wezen.. Toen ie net kon lopen klom ie op de bank en viel, met zijn hoofd tegen de tafel aan, en had een diepe gat in zijn hoofd, best zielig, maar hij huilde echt niet, en gaf ook geen kik, op ie 1e verjaardag zat ik alleen maar au en verder speelde hij leuk verder xD

    Maar toch schrok ik best wel.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Fenix schreef:
    (...)

    aaahw zielig, nou mijn neefje kan ook erg onhandig wezen.. Toen ie net kon lopen klom ie op de bank en viel, met zijn hoofd tegen de tafel aan, en had een diepe gat in zijn hoofd, best zielig, maar hij huilde echt niet, en gaf ook geen kik, op ie 1e verjaardag zat ik alleen maar au en verder speelde hij leuk verder xD

    Maar toch schrok ik best wel.

    Aahhw poor kindje D:
    Mijn neefje lijkt nu net Rudolf x'D, maar het is wel zielig om te zien.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Als je het zo verteld, is het wel grappig, ja, maar volgens mij zou ik me ook echt doodschrikken...

    Ik heb trouwens wel een neef die heel onhandig is. Hij wordt zeventien, maar hij kan nog steeds geen bord met hapjes rondbrengen.
    Hij was namelijk te gierig en wilde zelf als eerste van dat bord pakken, maar hij probeerde dat met de hand waarmee hij het bord vasthield... o.0

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 20:48 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    mijn 2 achter neefjes en achter nichtje zie ik een paar keer per jaar dus ik heb geen idee wat ze doen (krul)maar de zitten wel op honden en katten van me tante en trokken een kitten bijna uit elkaar omdat ze die beet wilde houden o.O ik zo uit elkaar houden met hun moeder (mijn nicht) gaan ze ook nog op die kittens en op de hond zitten o.O ik heb er gelijk wat van gezegt o.O (Ook van hoe ze de kittens vast hielden O.o) te erg voor woorden als je het zag O____o

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 20:53 ]


    Shoganai i ne~