• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 19:22 ]

    Finnick schreef:
    Gewoon zoals hier. Ik vind autorijden toch niks.


    Let it come and let it be

    Ik vind autorijden een stuk gevaarlijker dan drinken, dus zou ik voor drinken gaan.
    Dus gewoon zoals hier.


    Your make-up is terrible

    Ik ga niet rijden/drinken dus het maakt me geen reet uit


    Today will be Girl's Day party with you~

    Zoals hier is het logischer. Want, als je zestienjarigen auto laat rijden, komt daar niet veel goeds van. Niet dat zestienjarigen niet verantwoordelijk kunnen zijn, maar er is ook een groot deel dat dat niet kan.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Het systeem van de VS. Ik drink toch nooit.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Finnick schreef:
    Gewoon zoals hier. Ik vind autorijden toch niks.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Zoals hier.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Dit is best wel een moeilijke...
    Ik doe natuurlijk geen van beide,dus veel verschil heeft het niet voor mij, maar dan kies ik toch het systeem van Amerika... Al is 16 een beetje te jong. In Nederland mag je op je 16e drinken, dit vind ik echt fout. Daar mag jet op je 21e en dat is gewoon een mooi leeftijd. Dus daardoor kijg je ook minder ongelukken door jongeren die met hun auto's rijden. (nerd)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Gewoon zoals hier. Ik ga binnenkort beginnen met auto rijden en drinken mag ik allang. ;D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Rijden op m'n 16e en drinken op mijn 21e, omdat ik niet van drank houdt dus dan heb ik liever vroeg rijden ;D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind het hier wel goed:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Zoals het hier nu is, sowieso alleen al omdat ik daaraan gewend ben. Bovendien hoef ik niet per se te autorijden en ik ben al gewend alcohol te drinken, dus het zou nogal raar zijn als ik dat ineens niet meer zou mogen tot mijn 21e :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Progeny schreef:
    Zoals het hier is. Met je 16e ben je te onverantwoordelijk om fatsoenlijk auto te rijden.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Finnick schreef:
    Gewoon zoals hier. Ik vind autorijden toch niks.


    Ik haat meelopers.

    Zoals hier


    As travars