• ik las dit op een site
    Bill: Yes, perhaps because with Latin fans we are farther away, they get way more excited when they see us than those in Europe, they are used to seeing us more often. But we love the intensity of the fans, we love them..., and also the affection the girls feel (laughter).

    ik plaats het alleen, wil jullie mening weten :Y)

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 17:17 ]


    I Love You

    BeSlytherin schreef:
    (...)
    google is je beste vriend :Y)

    Dat is wel een slordige vertaling. xP Google Vertalen zuigt. :P

    "Yes, perhaps because with Latin fans we are farther away, they get way more excited when they see us than those in Europe, they are used to seeing us more often. But we love the intensity of the fans, we love them..., and also the affection the girls feel (laughter)."

    Vertaling door mij: Ja, misschien omdat we meer weg zijn van Latijnse fans, zij worden meer opgewonden als ze ons zien dan die van in Europa, zij zijn gewend om ons vaker te zien. Maar we houden van de intensiteit van de fans, we houden van hen..., en ook de genegenheid die de meisjes voelen (gelach).

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 10:27 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Het is de waarheid, daar kan ik Bill niet op tegenspreken.

    'And also the affection the girls feel (laughter).'
    He evil :9~

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 10:31 ]


    Let it come and let it be

    Ik vind het ook gemeen alsof ze elke dag bij ons een concert geven! Echt bill doet alsof amerika nooit iets van hun hoort maar dat gebeurt wel maar amerika is gewoon te ver maar er worden nog wel albums en alles gemaakt! En wie laten hun nu juist het hartste vallen? Juist europa!!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    mylovestom schreef:
    Ik vind het ook gemeen alsof ze elke dag bij ons een concert geven! Echt bill doet alsof amerika nooit iets van hun hoort maar dat gebeurt wel maar amerika is gewoon te ver maar er worden nog wel albums en alles gemaakt! En wie laten hun nu juist het hartste vallen? Juist europa!!


    Wij hebben hun gemaakt tot wat ze nu zijn.

    En wat krijgen we daarvoor?

    Hale schreef:
    Ja ik vind dat wel gemeen.

    Net of wij niet meer een gat in de lucht springen als ze hier een concert geven.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Jezús mensen!
    Fuck je toch niet zo op, het kan prima zijn dat ze in Amerika een stuk entyhousiaster zijn. Wat weten wij, jullie er nou vanaf? Hun kijken toch ieder concert naar het publiek? Wij niet.


    Let it come and let it be

    Capulet schreef:
    Nee dat is niet gemeen, dat is gewoon een feit.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dat is een feit.
    (quote)


    I´m nothing special.

    mylovestom schreef:

    Ik vind het ook gemeen alsof ze elke dag bij ons een concert geven! Echt bill doet alsof amerika nooit iets van hun hoort maar dat gebeurt wel maar amerika is gewoon te ver maar er worden nog wel albums en alles gemaakt! En wie laten hun nu juist het hartste vallen? Juist europa!!

    Hale schreef:
    (...)

    Wij hebben hun gemaakt tot wat ze nu zijn.

    En wat krijgen we daarvoor?


    Ook al ben ik geen Tokio Hotel fan meer, they're right.


    None but ourselves can free our minds.

    Slotje op aanvraag. ^^


    Let the Night embrace you