• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    • • •

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 13:41 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    De gedachte alleen al irriteert me.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gevonden!
    Nu nog is kijken hoe het werkt. (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik kan hier dus echt niet tegen, gelukkig had ik B&J core.


    Your make-up is terrible

    Stomme gsm, waarom moet je toch zo weinig geheugen hebben. WhatsApp, een paar verwaarloosbaar kleine apps, veel muziek en één simpel, totaal niet uitgebreid spelletje, dat is alles wat ik op dat rotding heb staan, en zelfs dat is al te veel voor 'm.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    Stomme gsm, waarom moet je toch zo weinig geheugen hebben. WhatsApp, een paar verwaarloosbaar kleine apps, veel muziek en één simpel, totaal niet uitgebreid spelletje, dat is alles wat ik op dat rotding heb staan, en zelfs dat is al te veel voor 'm.
    Irri hé?
    Daarom probeer ik mijne nooit aan te doen meer, tot ik een nieuwe heb, lawl.
    Ik heb alleen maar, niet erg veel muziek, WhatsApp en een keyboard. :/
    Welke heb jij?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik krijg ineens de onweerstaanbare drang Dooddoenervo vanonder het stof te halen.:W


    Queer zijn is gewoon alles

    @ Griffiths: Haha, ja, ik denk dat je zo het beste op zo'n manier kan reageren. Niet. 'T is een beetje ongemakkelijk haha. Had hij er verder nog over doorgepraat?

    Oh god, ik heb het zo koud. En ik heb zin om terug te reageren op de posts, maar ik ben eigenlijk best wel moe :'3.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I'm so booooored.


    Your make-up is terrible

    Wallace schreef:
    @ Griffiths: Haha, ja, ik denk dat je zo het beste op zo'n manier kan reageren. Niet. 'T is een beetje ongemakkelijk haha. Had hij er verder nog over doorgepraat?

    Oh god, ik heb het zo koud. En ik heb zin om terug te reageren op de posts, maar ik ben eigenlijk best wel moe :'3.


    Klein beetje maar (;
    Nee, hij begon gelukkig ergens anders over hahaha.

    Jeetje vandaag was leuk maar ook doodvermoeiend. Een halve dag in de trein zitten is niet helemaal mijn ding.

    Dit wordt morgen een kater hebben +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zoveel hoofdpijn. De aspirined werken nog niet en de muziek gaat denk ik nog een tijd lang niet uit. T zal nog wel even duren voordat het feestje afgelopen is.
    Hoewel iedereen wel vet chill is. Ondanks dat het 3 stelletjes zijn en nog 1 ander meisje. Maar boeiend haha.

    Toch moe..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Huh ik mag je niet (voor de grap weliswaar) "bro" noemen omdat dat zogenaamd "friendzonend" is. Eh ja ik zie je ook als een vriend?
    Ik kan zo slecht tegen het hele idee van een friendzone.

    Griffiths schreef:
    (...)

    Klein beetje maar (;
    Nee, hij begon gelukkig ergens anders over hahaha.

    Jeetje vandaag was leuk maar ook doodvermoeiend. Een halve dag in de trein zitten is niet helemaal mijn ding.

    Hehe. Gelukkig maar! Wees blij dat het geen oude gozer was, haha! Die zijn er ook nog, lolol. Verschrikkelijk :"D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh my god, Legally Blonde was geweldig! Ik wil helemaal nog niet slapen, veel teveel energie, maar anders is mijn ritme al helemaal verstoord. Meh!


    Happy Birthday my Potter!

    Schijnbaar ben ik nu wel interessant om tegen te praten, is er soms niemand anders die naar je geklaag wilt luisteren? :'D


    Your make-up is terrible