• Als er ooit een jongen/meisje verliefd op je wordt, welk liedje moet hij/zij dan voor jou zingen om je voor zich te winnen?
    Voor mij is het zo ongeveer elk liedje van never shout never.


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Iets van Bruno mars, zoals lighters of zo.


    Justin Bieber thinks I'm flawless, BEAT THAT.

    Kitchener schreef:
    (...)

    Het gaat niet over dat hij kan zingen of niet. Maar stel nu dat hij kon zingen, welk liedje zou hij dan voor jou moeten zingen zodat hij je kan winnen.

    Dan iets wat hij zelf heeft geschreven..


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Zingen hoef niet.

    Maar als hij een instrument bespeeld dan of een liedje die ik al heel lang mooi vind, of iets wat hij zelf heeft gemaakt.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Geen idee :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •



    Deze rapte mijn vriend voor me toen hij het zat was dat we al maanden om elkaar heen aan het lopen waren. En hij me eindelijk verkering vroeg. Ja toen smolt ik....

    never let you go van justin Bieber
    het zou wel leuk zijn maar ik dat toch niemand doen hoor XD

    Ontzettend afgezaagd; Just the way you are.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Niets. Ik vind het zo ordinair en voorspelbaar om een kwijlliedje te zingen.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    Niets. Ik vind het zo ordinair en voorspelbaar om een kwijlliedje te zingen.

    Oh echt? Ik vind dat juist zo ontzettend romantisch! Maarja, ik houd dan ook wel heel erg van afgezaagde-middeleeuwse-serenades-onder-het-raam-gedichtjes-onder-de-deur-schuivende-rode-rozen-romantiek.


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Safe schreef:
    (...)
    Oh echt? Ik vind dat juist zo ontzettend romantisch! Maarja, ik houd dan ook wel heel erg van afgezaagde-middeleeuwse-serenades-onder-het-raam-gedichtjes-onder-de-deur-schuivende-rode-rozen-romantiek.


    Kijk, dat zou nog cool zijn! Omdat dat zo over-the-top is en het eigenlijk om te lachen is. Maar als die op zijn kamer een liedje voor mij zou beginnen spelen ga ik 'm echt uitlachen en 'm verwijten dat hij teveel chickflicks kijkt en dat zijn mannelijkheid daaronder lijdt.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    (...)

    Kijk, dat zou nog cool zijn! Omdat dat zo over-the-top is en het eigenlijk om te lachen is. Maar als die op zijn kamer een liedje voor mij zou beginnen spelen ga ik 'm echt uitlachen en 'm verwijten dat hij teveel chickflicks kijkt en dat zijn mannelijkheid daaronder lijdt.


    Meen je dat nu?

    Arme jongen....

    Padalecki schreef:
    (...)

    Kijk, dat zou nog cool zijn! Omdat dat zo over-the-top is en het eigenlijk om te lachen is. Maar als die op zijn kamer een liedje voor mij zou beginnen spelen ga ik 'm echt uitlachen en 'm verwijten dat hij teveel chickflicks kijkt en dat zijn mannelijkheid daaronder lijdt.

    haha, tja, ieder zijn ding ;)


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Hale schreef:
    (...)

    Meen je dat nu?

    Arme jongen....


    Oké, zoals ik schreef dat ik erop zou reageren klinkt inderdaad wel bruut. Ik zou er wel mee lachen, maar niet "uitlachen", er gewoon mee lachen. Dat klinkt al iets vriendelijker. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    ]
    En dit zong de vriend van mijn vriendin voor haar.

    En ookal was het niet voor mij. Toch smolt ik...

    [ bericht aangepast op 23 juli 2011 - 23:30 ]

    waarom liedjes als hij zich beter uitdrukt met gedichten?

    maar als hij voor mij iets zou moeten zingen, dan iets met enorm veel humor achter.
    iets zoals dit:


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.