• Ik had even wat inforamtie nodig voor m'n story, dus ging ik naar wikipedia. Via via kwam ik uit op die van Dumbledore, en daar stond dat hij verliefd was op die tovenaar waar hij bevriend mee was o.o
    Ik dacht echt: huh..?
    Het is al vier jaar bekend stond er ben lekker op tijd -.-, dus ik vroeg me af: wie wist het al? ;D


    -

    Mudblood schreef:
    Geen slecht woord over Albus Dumbledore!
    Hij is geweldig!


    | Reality is for people that lack imagination |

    Wist ik ook ^^
    Als je d'r over na denkt valt het eingelijk wel op in de 6de film. Als ze daar bij Slakhoorn thuis zijn - en hij van de wc komt - vraagt hij aan Slakhoorn of hij het naai/breiboekje mag mee nemen. Hij houdt daar namelijk van ^^


    Live life limitless.

    Boulevard schreef:
    Wist ik ook ^^
    Als je d'r over na denkt valt het eingelijk wel op in de 6de film. Als ze daar bij Slakhoorn thuis zijn - en hij van de wc komt - vraagt hij aan Slakhoorn of hij het naai/breiboekje mag mee nemen. Hij houdt daar namelijk van ^^


    Hee ik ken jou! :'D
    srry ;x
    Maar dat snap ik dan niet van dat boekje... leg eens uit? ^^


    =

    Ik wist het ergens de eerste of tweede dag haha :'D Rowling had dat bekend gemaakt op haar site als ik me niet vergis? Of in een interview...


    Olive

    Ik wist het & zelfs op wie :') jep @ Devin in een interview (:


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    SeverusSnape schreef:
    Wist ik al lang (:


    They were never in fact homeless

    OMG! WTF! Echt? OMG! dat wist ik echt niet! OMG!


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Alwinasaurus schreef:
    ikke :Y)

    Grendelwald heet ie geloof ik in het Nederlands, de tovenaar die Voldemort verhoord over de Elder Wand, die is het toch?


    Ik vermoedde het al bij het lezen van deel zeven, maar het werd nog eens voor me bevestigd (:

    In het Nederlands heet hij ook Grindelwald (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Haha, ik zou ook verliefd worden op Grindelwald, hoor.
    Ik begrijp Dumbledore volledig. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    Haha, ik zou ook verliefd worden op Grindelwald, hoor.
    Ik begrijp Dumbledore volledig. :'D

    Oe, best wel, ja.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vond het gewoon :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    TheLegacy schreef:
    ik niet... O-o


    Food.

    Hierzo.
    -steekt hand op-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ik wist het ook :'D


    Shoganai i ne~