• Iedereen weet wel wat er is gebeurt met die Noor die op dat Eilandje al die onschuldige mensen heeft neergeschoten.
    Ik heb te horen gekregen dat hij maximum 21 jaar celstraf krijgt.
    Buiten dat, heb ik nog iets leuks gehoord -.-"
    Waardoor ik me dus echt zó veilig door voel not
    Blijkbaar waren er plannen om in Doel een aanslag te plegen.
    Voor de mensjes die niet weten wat Doel is; Doel is een Belgische kerncentrale.
    Ik woon er echt dicht in de buurt...Doel is zo'n 18 km ver van waar ik woon dus...
    Het is zelfs op het nieuws geweest volgens mijn ouders.
    Het is wel zo, dat er meer bewaking rondloopt in Doel nadat ze dat bericht hadden gehoord.
    Maar dan nog.
    Heeft iemand nog "leuk" nieuws gehoord vandaag?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tja, je kunt de wet niet veranderen. Afschuwelijk.


    I was an angel living in the garden of evil

    Die man had ook zo iets gezegd dat hij denkt dat er een burgeroorlog ofseuu als eerste in Nederland gaat komen ? WTF?! XD

    Zijn straf wordt hoogst waarschijnlijk verlengd.
    En ik denk niet dat hij medeplichtigen had, dus die andere aanslagen zullen wel uitblijven (:
    Ik vind het vooral beangstigend dat hij zei dat het noodzakelijk was en dat hij een nieuwe revolutie wou laten uitbreken. Die man is gewoon gestoord. Wat die niet al geschreven heeft in dat boek van hem

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 22:37 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    BeSlytherin schreef:
    (...)dat zij zei ik ook :/

    Sorry, maar dan verlaag je je tot zijn niveau.


    I was an angel living in the garden of evil

    Er is zaterdagnacht een huis naast mij een jongen neergestoken door z'n stiefbroer. Echt superchill als je om 5 uur 's nachts als je net 1 min in bed ligt, half bezopen en probeert te slapen. Ik haat de wereld van vandaag.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    21jaar is max voor terrorisme in nw. maar als hij een gevaar voor de samenleving is dan kan hij 5 jaar bij krijgen *telkens opnieuw voor levenslang*
    ^^ gelezen in de krant...

    :o wtte? aanslag bij kerncentrale?! :o dat is echt niet goed wijs...
    ook al is er een hoge bewaking... ik vertrouw het echt niet meer :s nooit eigenlijk gedaan sinds japan ^^


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    inderdaad 21, eigenlijk veel te kort.

    En tja, als er iets met Doel zou gebeuren, dan is heel het land in gevaar hoor, die straling gaat wel wat verder dan 18 km, dus of je nu dicht bij woont of wat verder, uiteindelijk wordt iedereen dan toch slachtoffer.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Er werd gezegt dat hij misschien wel 30 jaar krijgt!
    maar dat blijft te weinig, geef hem gewoon levenslang XD