• » Lost memories, awful screams and endless sadness. The things are happened one moment, the moment that we crashed into that island. «




    Het is 2085. Een groep jongeren, die allemaal studenten zijn - gaan een paar maanden weg naar allemaal dezelfde plek; London. Ze denken dat ze gewoon een reis maken met andere studenten. Een reis om hun studie af te sluiten.
    Wat ze niet weten dat ze naar een andere plek worden gebracht, Vilhüyr. Een gigantisch eiland, maar toch verborgen voor de normale wereld.
    Voordat ze überhaupt aankwamen op het eiland, omving een zware storm ze - gevolgd doordat iedereen flauwviel `voordat het vliegtuig neerstortte`. Echter hadden ze daar geen idee, dat ze zouden overleven of terecht zouden komen in een laboratorium.
    Ze krijgen zowel eten, als sport en hebben reusachtige kamers om met één enkele partner te delen. Op het eiland zijn zelfs bars en verschillende feesttenten. Maar de studenten weten niet dat ze allemaal als laboratoriumratten worden gebruikt, om experimenten op uit te testen.

    Zou jullie dat leuk lijken?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik zou het zeker lezen. ^-^ Als je het ooit uit gaat werken, zou je me dan willen waarschuwen?

    Gwych schreef:
    Ik zou het zeker lezen. ^-^ Als je het ooit uit gaat werken, zou je me dan willen waarschuwen?


    Prima. c:


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Als rpg zou het ook wel pakken denk ik ^-^

    Zou zeker deelnemen

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 22:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gwych schreef:
    Ik zou het zeker lezen. ^-^ Als je het ooit uit gaat werken, zou je me dan willen waarschuwen?

    Wil je mij ook laten weten als je het op quizlet zet?
    Lijkt me leuk om te lezen.

    lijkt me echt super vet, wil je het zeggen als het een story word? :)


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    Dus, wat lijkt jullie leuker; story/rpg ?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik stem voor RPG


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Ik stem voor RPG

    Ik ook. Al doe ik dan niet mee, maar lees het waarschijnlijk wel.

    Bostick schreef:
    Ik stem voor RPG


    -

    Als het een RPG zou worden, zou ik waarschijnlijk meedoen. Ik twijfel erover.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het rollentopic is er al en er is ook al eem speeltopic


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    JasperJordan schreef:
    Het rollentopic is er al en er is ook al eem speeltopic

    O echt? Ik zal morgen (of te wel, vandaag op een decent time) eens een kijkje gaan nemen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.